آخرین اخبار
دبیرتشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان:

استاندار جدید با دلسوزی و همانند یک فرد بومی به رفع مشکلات مردم اقدام کند

دبیرتشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: امیدواریم که استاندار جدید زنجان در مدت حضور خود در زنجان، ابتدا مشکلات استان را به خوبی شناسایی کنند و با دلسوزی همچون یک فرد زنجانی، به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
اشتراک گذاری
10 آبان 1395
137 بازدید
کد مطلب : 16

به گزارش جادنیوز،محسن اسدی، دبیرتشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان، در مورد انتصاب استاندار جدید زنجان بیان داشت: انتصاب آقای درویش امیری را تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

این فعال دانشجویی افزود: انتظار داشتیم تا استاندار آتی زنجان نیز فردی بومی باشد؛ چرا که اولا اعتماد به نیروهای درون استان، یک مزیت بزرگ برای مدیران استانی است و در ثانی، فرد بومی به علت شناخت بهتر و دقیق تر از مشکلات استان و مردم، درک بهتری از این مشکلات خواهد داشت.

اسدی اضافه کرد: البته این سخن نافی توانمندی های جناب آقای درویش امیری نیست و عملکرد ایشان بایستی در طی حضور در استان و قرار گرفتن در راس مدیریت اجرایی استان بررسی شود.

دبیرتشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: حال که ایشان به عنوان استاندار جدید زنجان انتخاب شدند، دیگر باید بحث ها پیرامون بومی بودن یا نبودن استاندار کنار گذاشته شود و لازم است برای کمک به وی تلاش شود.

فعال دانشجویی دانشگاه زنجان افزود: امیدواریم که جناب امیری در طی حضور خود در زنجان، ابتدا مشکلات استان را به خوبی شناسایی کنند و با دلسوزی همچون یک فرد زنجانی، به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان، از هیچ گونه کمکی برای موفقیت استاندار در خدمت رسانی به مردم شریف استان زنجان دریغ نخواهد کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *