آخرین اخبار

اعلام آمادگی دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی برای مبارزه با کرونا

دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نامه‌ای به وزیر بهداشت آمادگی خود را برای کمک جهت مبارزه با بیماری کورنا اعلام کردند.
اشتراک گذاری
03 اسفند 1398
96 بازدید
کد مطلب : 993

دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با تشکیل « گروه جهادی شهید شاهینی» طی نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت آمادگی خود را برای کمک برای مبارزه با بیماری کورنا اعلام کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

« جناب آقای دکتر نمکی 

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

با عرض سلام و احترام؛

ضمن خسته نباشید خدمت جنابعالی و همکاران محترمتان، متاسفانه همانطور که مستحضر هستید ویروس کرونا باعث جان باختن تعدادی از هم وطنانمان شده و زنگ خطر شیوع این بیماری‌ در کشور به صدا در آمده است.

در همین راستا دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تحت لوای گروه جهادی شهید شاهینی در حد توان در کنار مردم شریف ایران خواهند بود، دوستان ما در دانشگاه‌های علوم پزشکی خدمتگزاری به هموطنان را افتخاری برای خود می دانند و آمادگی دارند در زمینه‌ آموزش اجتماعی جهت پیشگیری از ابتلا، آگاه سازی عامه‌ مردم برای مبارزه با این بیماری و همچنین فعالیت‌های تشخیصی وارد میدان شوند.

لذا بدینوسیله اعلام می‌داریم که در صورت نیاز به حضور دانشجویان، ما از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و در کنار هم وطنان عزیزمان هستیم. امیدواریم و تلاش خواهیم کرد که در پناه خداوند منان امنیت بهداشتی و مهم‌تر از آن امنیت روانی جامعه مورد خطر واقع نگردد.

واحد روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *