آخرین اخبار

انتخابات پرشور زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: انتخابات پرشور زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است.
اشتراک گذاری
28 بهمن 1398
114 بازدید
کد مطلب : 990

محمد زادمهر دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  مجلس دهم طی چهار سال گذشته  با عملکرد خود بحث‌های مختلفی را ایجاد کرد و  کارآمدی این نهاد قانونگذاری را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه مجلس دهم با دغدغه‌های مردم  فاصله‌ زیادی داشت، گفت: متاسفانه این مجلس در برخی مسائل به دلیل فاصله داشتن از دغدغه‌های مردم  تنها به دنبال تعامل با دولت بود و از اقدامات اساسی غافل ماند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان شایسته باعث می شود نمایندگانی در مجلس حضور یابند که با دغدغه مردم  همراهی داشته باشند و با آنها همراه شوند، گفت: مهمترین دغدغه مردم امروز، مشکلات معیشتی است و معیشت باید اولویت اصلی مجلس یازدهم باشد. هر چند بودجه سال آینده تصویب شده اما با حضور مردم در پای صندوق رای می‌توانیم کسانی را انتخاب کنیم که با سیاست‌گذاری‌های خود مسئله معیشت را پیگیری و در اولویت قرار دهند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: حضور در پای صندوق رای و انتخاب افراد اصلح بهترین اقدام در شرایط فعلی است. اگر مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و مشارکت ضعیفی داشته باشند، قطعا کسانی انتخاب می‌شوند که روند مجلس گذشته را پیگیری خواهند کرد.

زادمهر با اشاره به وضعیت کشور در شرایط تحریم یادآور شد: در این شرایط تنها راهکار کشور توجه  به ظرفیت داخلی و اقتصاد مقاومتی است. از آنجاییکه مجلس ریل گذار  سیاست‌های اصلی کشور است  انتخاباتی هوشمندانه و با مشارکت بالا دست نمایندگان را در این مسیر باز می‌گذارد.

وی تاکید کرد: انتخابات مجلس یازدهم یکی از مهمترین انتخابات کشور در سال‌های گذشته است و تاثیرات زیادی را در آینده کشور خواهد داشت.

واحد روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *