آخرین اخبار
نظری در گفت‌وگو با فارس:

انتخاب ترامپ اصلاح طلبان غرب زده را دچار بحران هویت کرد

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با بیان اینکه غرب زدگی و وادادگی برخی از نخبگان و سیاسیون پاشنه آشیل کشور است، گفت: انتخاب ترامپ اصلاح طلبان غرب زده را دچار بحران هویت کرد.
اشتراک گذاری
22 آبان 1395
125 بازدید
کد مطلب : 109

به گزارش جادنیوز، رضا نظری عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آن‌هایی که تا امروز، ذات فاسد آمریکا را نمی‌توانستند ببینند، اکنون این مساله جلوی چشمانشان قرار گرفته است، متاسفانه اصلاح‌طلبان با مشکلات عمده فکری و مبنایی روبرو هستند و تا این مشکلات را رفع نکنند، نمی‌توان امیدی به اصلاح آنان داشت.

وی با بیان اینکه غرب زدگی و وادادگی برخی از نخبگان و سیاسیون پاشنه آشیل کشور است، گفت: چه ترامپ و چه هیلاری کلینتون، نمایندگان فاسد و خونریز آمریکا بودند، فقط یکی مظاهر فساد و زشتی آمریکا را صریح‌تر افشا می‌کرد.

نظری اظهار داشت: مشکل اصلی اصلاح طلبان عدم درک درست از دشمن است. آن‌ها آمریکا را به عنوان دشمن شماره یک ملت ایران و البته بشریت قبول ندارند و متاسفانه تاریخ را نیز به صورت مقطعی و ناقص بیان می‌کنند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور عنوان کرد: اصلاح طلبان هنوز نتوانسته‌اند، مرز خود را با دشمن خارجی مشخص کنند، همان طور که با ضدانقلاب و برانداز داخلی مشخص نکرده‌اند. ساده لوحان سیاسی همیشه یک دستشان به سمت خارج از کشور بوده است، آن‌ها هم از لحاظ تئوری وابسته به غرب هستند و هم در عرصه عمل معتقدند بدون آنها نمی‌توان پیشرفت کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *