آخرین اخبار

انتقاد دبیر جامعه اسلامی دانشکده مهندسی بوعلی از لبخندهای لوزانی ظریف به الجبیر

دبیر جامعه اسلامی دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی همدان گفت: ظریف در مذاکرات مربوط به سوریه در لوزان مقابل عادل الجبیر می‌نشید و هیچ اشاره‌ای هم به جنایات سعودی‌ها در قبال مسلمانان از احقاق حقوق شهدای منا نمی‌کند و سکوت دولتمردان در اینباره بسیار حقیرانه است.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
126 بازدید
کد مطلب : 95

به گزارش جادنیوز، به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی روزبهانی، دبیر جامعه اسلامی دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی همدان در واکنش به جنایت سعودی ها در یمن و سکوت دولتمردان گفت: چند روزی است از جنایات دولت سعودی در حمله هوایی به مردم مظلوم یمن و کشتار بی سابقه و بی رحمانه آنان می گذرد و کاملا مشخص است که رژیم سفاک و اموی وار سعودی با این جنایت در پی جبران شکست های سیاسی و دیپلماتیک خود در منطقه است که البته این مدل اقدامات، این رژیم را پله پله به قعر چاه نابودی خواهد کشاند.

وی افزود: به چه گناهی مردم مظلوم یمن ماه هاست، زیر آتش کینه مستکبرین عالم می سوزند و به شهادت میرسند؟ دلیل آن فقط این است که نمی خواهند زیر یوغ بندگی و حقارت مستکبرین اعم از امریکا و سعودی و صهیونیست ها باشند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشکده مهندسی بوعلی خاطرنشان کرد: این عمل زشت سعودی ها و سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری بار دیگر ثابت کرد که این مجامع دروغین ادعایی بیش نیستند و جای تعجب دارد که بازهم عده ای در داخل کشور ما خواستار این هستند که ما نیز معادلات داخلی خود را همگام با این سازمان‌های فریبکار قرار دهیم.

 

روزبهانی تصریح کرد: جنایت رژیم منحوس و منزوی و سفاک سعودی با حمایت لجستیکی و سیاسی امریکایی ها نشان داد که آمریکا با بهانه های مختلف و با لطایف الحیل در صدد ورود مستقیم به ماجراست چراکه قدرت واقعی انصارالله یمن در حال ظهور است  و امریکا و صهیونیست ها نمیخواهند قدرت ضد استکباری دیگری این بار در یمن بیش از این منسجم تر شود.

 

وی ادامه داد: اگرچه اقدام وزارت خارجه جمهوری اسلامی در نوشتن نامه جای تقدیر دارد؛ اما هنگامی که این اقدام را با سرعت عمل و مواضعی که دولت و شخص رییس جمهور در قبال حرکات تروریستی در کشورهای اروپایی اتخاذ می کرد، مقایسه می کنیم که این نوع رفتار را کافی نمی دانیم.

 

روزبهانی گفت: آقای ظریف در مذاکرات مربوط به سوریه در لوزان مقابل عادل الجبیر می نشیند و هیچ اشاره ای به جنایات سعودی ها در قبال مسلمانان از احقاق حقوق شهدای منا نمی کند و سکوت دولتمردان در اینباره بسیار حقیرانه است و با عزت جمهوری اسلامی هم خوانی ندارد؛ بدون شک اعلام موضع جدی و عملی و به هنگام از سوی جمهوری اسلامی می تواند معادلات را به نفع جبهه مقاومت تغییر دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *