آخرین اخبار
در حاشیه نشست جامعه اسلامی دانشجویان صورت گرفت

اهداء«کبوتری در قفس بنفش» به « حسن عباسی» توسط دانشجویان

دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره اهدای یک کبوتر در قفس بنفش به حسن عباسی گفت:‌ کبوتر نماد انسان انقلابی و آزادی است و قفس بنفش نماد و تعریف ما از شعار آزادی‌هایی است که برای جلب رای مردم داده می‌شود.
اشتراک گذاری
26 آبان 1397
156 بازدید
کد مطلب : 681
اهداء«کبوتری در قفس بنفش» به « حسن عباسی» توسط دانشجویانبه گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان یک کبوتر سفید در قفس بنفش را به همراه یک لوح تقدیر به حسن عباسی هدیه داد.

سید علی صالح پور دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در رابطه با اهدای این کبوتر گفت: در روز سوم از نشست سیاسی اتحادیه که با موضوع  «بررسی مسائل روز در راستای تحقق دولت اسلامی _ جامعه اسلامی» برگزار شد در با موضوع اقتصاد لیبرالی خدمت دکتر حسن عباسی استاد انقلابی بودیم که ایشان در این خصوص نسبت به سیاسیت های اقتصادی در کشور توضیحاتی را بیان کرد.

وی ادامه داد:‌در پایان این نشست که حدود ۳ ساعت به طول انجامید یک لوح یاد بود که حاوی متن « أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ وَیُخَوِّفُونَکَ بِالَّذِینَ مِن دُونتِهِ وَمَن یُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ» بود از استاد عباسی تقدیر کردیم همچنین یک کبوتر سفید در قفس بنفش هم تقدیم به دکتر حسن عباسی شد.

صالح پور گفت: کبوتر نماد انسان انقلابی و آزادی است و قفس بنفش نماد و تعریف ما از شعار آزادی‌هایی است که برای جلب رای مردم داده می‌شود و مردم را سوار بر قطار امیدهای واهی می‌کنند اما مردم خیلی زود از خواب بیدار شده اند و متوجه وعده های پوچ شده اند.

وی اظهار داشت: دکتر عباسی در مواجهه با این هدیه گفت که هیچ اندیشه لیبرالی نمی‌تواند ما را در قفس و زندان بفرستد، انشاالله که از قفس نفس خود پرواز کنیم و این کبوتر سفید را از قفس آزاد کرد.

روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *