آخرین اخبار
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

ایران باید پاسخ مناسبی به قطعنامه اخیر شورای حکام بدهد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار پاسخ مناسب ایران به قطعنامه اخیر شورای حکام شد.
اشتراک گذاری
01 تیر 1399
140 بازدید
کد مطلب : 1101

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار پاسخ مناسب ایران به قطعنامه اخیر شورای حکام شد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: خط مشی اروپایی‌ها بعد از خروج آمریکا از برجام تا اکنون، همیشه با اهمال در تعهدات برجامیِ خود و قراردادن جمهوری اسلامی ایران در وضعیت بلاتکلیفی همراه بوده است.

در نامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آمده است: قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین‌الملل انرژی اتمی، در روز جمعه ۳۰ خرداد، مبنی بر همکاری ایران با تحقیقات آژانس و اجابت درخواست این نهاد در رابطه با تفحص اماکن خاص، بخشی از همان سیاست‌های فریبکارانه دول اروپائی است. این مهم، در راستای همان ادعاهای واهی و بی‌اساسِ تروئیکای اروپایی است که با تشویش اذهان عموم درصدد یافتن راهی برای فرار از عملکرد خود در برجام هستند.

در بخش دیگری از این نامه بیان شده است: اتفاقات اخیر در حالی صورت می‌گیرد که غیر قابل اعتماد بودن اروپایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مکرراً گوشزد شده بود.

در بخش پایانی این نامه عنوان شده است: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی، ضمن محکومیت این قطعنامه خواستار آن است که در واکنش به این اقدام ناسنجیده و مغرضانه تروئکیای اروپایی، اقدام مقتضی و پاسخی مناسب در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدابیر بازدارنده، اتخاذ شود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *