آخرین اخبار

برگزاری دوره مطالعاتی «بینات» توسط اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

دبیر اجرایی دوره مطالعاتی تبیینی- تحلیلی «بینات» گفت: این دوره تخصصی 30 خرداد به همت واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌‌شود.
اشتراک گذاری
25 خرداد 1399
146 بازدید
کد مطلب : 1088

امیرمحمد ربانی دبیر اجرایی دوره مطالعاتی تبیینی- تحلیلی «بینات» اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان مبنی اینکه اینکه دانشجو باید احساس سیاسی،درک سیاسی و تحلیل سیاسی داشته باشد، گفت:  از توصیه های مُوکّد رهبر انقلاب به جوانان به ویژه دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه در جهت شناخت صحیح  و عدم انحراف از مسیر حق و داشتن قدرت تحلیل سیاسی است.

وی ادامه داد: از مولفه های داشتن قدرت تحلیل سیاسی شناخت جریانات، گروه ها، احزاب و اشخاص مهم و تاثیر گذار در رویداد های سیاسی- تاریخی و همچنین آشنایی با روش ها و اصول صحیح تحلیل است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد:‌ در راستای عمل به توصیه مقام معظم رهبری و اهتمام ویژه ای که نسبت به این امر مهم در دانشجویان حزب اللهی و پیرو خط امام و رهبری به عنوان عناصر مهم و تاثیرگذار در جامعه و امیدهای انقلاب اسلامی در گام دوم وجود دارد و همچنین رسالتی که اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مبنی بر رشد و اعتلای سطح آگاهی و بصیرت اعضا بر ذمّه خویش می بیند، به همت واحد سیاسی این اتحادیه دوره مطالعاتی تبیینی- تحلیلی «بینات» را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این دوره با محوریت جریان شناسی احزاب و جریانات سیاسی ایران از مشروطه تا کنون و آشنایی با اصول و روش تحلیل مفاهیم و پدیده های سیاسی و موضع گیری سیاس، از تاریخ ۳۰ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

این فعال دانشجویی گفت: پس از پایان یافتن دوره، در هفته اول مرداد ماه به منظور محک و ارزشیابی شرکت کنندگان آزمونی برگزار می‌شود و همزمان با کنگره سالیانه اتحادیه از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی اظهار داشت: همچنین به شرکت کنندگان در این دوره گواهی نامه معتبر اعطا خواهد شد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *