آخرین اخبار

برگزاری چهارمین جشنواره شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

دبیر اجرایی جشنواره شهید شاهینی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت فعالیت های فرهنگی و تاکید مقام معظم رهبری بر این مقوله، چهارمین دوره جشنواره شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
06 مرداد 1399
91 بازدید
کد مطلب : 1122

نوید فدوی دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت فعالیت های فرهنگی و تاکید مقام معظم رهبری بر این مقوله، واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان چهارمین دوره جشنواره فرهنگی شهید شاهینی را به یاد شهید تشکیلات شهید داریوش شاهینی برگزار می کند.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان و فراهم کردن بستری برای بیشتر دیده شدن فعالیت‌های فرهنگی در چهار بخش جهادی، سبک زندگی اسلامی، مهدویت و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

فدوی ادامه داد: آثار و مستندات برنامه‌های برگزار شده توسط دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در سراسر کشور در دو نیم سال تحصیلی گذشته در ۴ بخش ذکر شده دریافت شده و داوری آثار از تاریخ پنجم تا دهم مرداد ماه انجام خواهد شد.

این فعال دانشجویی گفت: نتایج چهارمین دوره جشنواره شهید شاهینی نیمه دوم مرداد ماه ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد و آثار برگزیده معرفی می شوند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *