آخرین اخبار
عبیری در گفت‌وگو با فارس:

بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور در مقابل رئیس‌جمهور در ۱۶ آذر تربیون ندارد

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: عملکرد دولت موجب شده روحانی کمتر در معرض انتقادات قرار گرفته و کمتر پاسخگوی جوانان باشد و به همین منظور به بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور به بهانه واهی تریبون نداده است.
اشتراک گذاری
14 آذر 1397
121 بازدید
کد مطلب : 705
حامد عبیری عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: هرچه به روز دانشجو نزدیک تر می‌شویم تمرکز مسئولین و مردم بر دانشگاه‌ها بیشتر می‌شود و در این میان عده ای نیز برای مطرح کردن خود از تشکل های یکبار مصرف استفاده کرده و به بیان حرف هایی می پردازند تا نظر عده ای دیگر را جلب کنند.
وی ادامه داد: به هر حال این شور و حرارت برافروخته از فضای دانشگاه‌های جمهوری اسلامی، خبر از زنده بودن آن می‌دهد و چشم کسانی را که مدعی افسردگی جوانان هستند، کور می‌کند.
عبیری تصریح کرد: دو سال از دولت روحانی نگذشته است که ظاهرا ایشان خسته شده اند و هوای بازگشت به خانه و دیارشان در روز دانشجو به سرشان زده است! بنظر می‌رسد یکی دو سال است که دولت محترم تلاش می‌کند تا این رویداد را به سطح استانی تنزل دهد.
این فعال دانشجویی گفت: امسال، خستگی اداره مملکت که ناشی از عمل نکردن صحیح و کامل به سیاست‌های کلی نظام است باعث شده تا ایشان تلاش کند، کمتر در معرض انتقادات قرار گرفته و کمتر پاسخگوی جوانان باشد و به همین منظور به بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور به بهانه واهی تریبون نداده است.
وی افزود: ظاهرا همراهان ایشان تصور می‌کنند این اقدامات کودکانه باعث مایوس شدن جوانان می‌شود، اما الانسان حریص علی ما منع! اگر عده ای تصور می کنند که اکنون جنبش دانشجویی شور گذشته را ندارد، بستن دهان دانشجویان، انگیزه فعالیت های کم نظیر را به ایشان خواهد داد.
عبیری گفت: مسلما ده دقیقه شنیدن انتقادات دلسوزانه تحمل پذیرتر از عکس العمل‌های سالیانه خواهد بود
اگر روزی شاهد افول حرکت های جنبش دانشجویی بودیم، به لطف کوته نگری عده ای از مسئولین، دمیده شدن روح مجددی در این کالبد، احساس می شود و تعیین کنندگان مسیر سرنوشت این کشور همین جوانان خواهند شد.
روابط عمومی
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *