آخرین اخبار
عبدی

بستر معامله قرن ترور قاسم سلیمانی بود

رژیم صهیونیستی، رژیمی نامشروع است که با نقض قوانین بین المللی و آواره کردن ملت فلسطین جای پایی در منطقه باز کرده است البته سست و شکننده. طرح معامله قرن که طرحی شوم برای بسط سلطه اسرائیل و منزوی کردن فلسطین به معنای واقعی کلمه هست تا فلسطینیان را از آرمان ها و آمال خود مایوس گردانند.
اشتراک گذاری
17 بهمن 1398
138 بازدید
کد مطلب : 971

میلاد عبدی دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگویی با خبرنامه دانشجویان ایران درباره طرح معامله قرن آمریکا گفت: اعلام طرح معامله قرن توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا که محصول صهیونیست‌های تندروی درون کاخ سفید  و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تیم وی بوده است به نظر می‌رسد این اقدام نیازمند بستر مناسب و زمینه‌سازی‌هایی جدی بوده است. حال سؤالی که در این اینجا مطرح می‌شود این است که مهم‌ترین بستر و زمینه اعلام معامله قرن چه اقدامی بوده است که به نظر می‌رسد این بستر و زمینه ترور سردار شهید سلیمانی بوده است.

او ادامه داد: شهید سلیمانی در تنگ کردن حلقه محاصره محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اقدامات قابل توجهی ترتیب داده بود.  به نظر می رسد یکی از پیش شرط های مهم و اساسی ترامپ برای رونمایی و اجرای طرح معامله قرن، حذف حاج قاسم ( چهره بین المللی مقاومت ) بود، تا این طرح را بدون دردسر به پیش ببرد. اما ترامپ در این برهه از تاریخ نیر دچار اشتباه محاسباتی شده است، چرا که روحیه مقاومت و ایستادگی در دل و جان ملت های منطقه دمیده شده است وملت های منطقه بیش از پیش از سیاست های خباثت آلود آمریکا آگاه شده اند و از این رهیافت درسهای زیادی فرا گرفته اند.

دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: رژیم صهیونیستی،  رژیمی نامشروع است که با نقض قوانین بین المللی و آواره کردن ملت فلسطین جای پایی در منطقه باز کرده است البته سست و شکننده. طرح معامله قرن که طرحی شوم برای بسط سلطه اسرائیل و  منزوی کردن فلسطین به معنای واقعی کلمه هست تا فلسطینیان را از آرمان ها و آمال خود مایوس گردانند. معامله قرن در اصل خیانت قرن در حق مسلمانان است که در مقابل این طرح باید کشورهای اسلامی در قالب امت واحد صف آرایی کنند. معامله قرن به فضل الهی و با بصیرت ملت های منطقه منتج به شکست خواهد شد. معامله قرن بستری برای اضمحلال و نابودی زودرس اسرائیل خواهد بود. علی ای حال،  اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طرح معامله قرن را که مرده به دنیا آمده است به شدت محکوم میکند و نوید برای فلسطینیان داده میشود که محور مقاومت از حمایت خود تا آزادی سازی قدس شریف دست برنخواهد داشت .

واحد روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *