آخرین اخبار
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی

مسئله عداوت بین حق و باطل و حق طلبان همواره در تاریخ زمینه‌ساز ظهور طلیعه های نورانی در مقابل ظلمت ها و کفار بوده است. قرآن کریم مصداق روشن و کاملی از این موضوع است که در سراسر آن به این مهم اشاره داشته و انسان را متذکر می سازد که خداوند در آن از طواغیت و فراعنه سخن می‌گوید. اما پیروزی مومنان را بشارت می‌دهد حتی با دست های خالی و البته با قدرت ایمان!
اشتراک گذاری
22 بهمن 1400
146 بازدید
کد مطلب : 2833

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر ولیال عشر

مسئله عداوت بین حق و باطل و حق طلبان همواره در تاریخ زمینه‌ساز ظهور طلیعه های نورانی در مقابل ظلمت ها و کفار بوده است. قرآن کریم مصداق روشن و کاملی از این موضوع است که در سراسر آن به این مهم اشاره داشته و انسان را متذکر می سازد که خداوند در آن از طواغیت و فراعنه سخن می‌گوید. اما پیروزی مومنان را بشارت می‌دهد حتی با دست های خالی و البته با قدرت ایمان!
ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی نیز یکی از همین مصادیق است که در جریان آن نیروی ایمان مردم بر طاغوت اثرشان غلبه یافته و دریچه ای جدید به سوی افق های مادی و معنوی مردم گشود. درست در متن قدرت‌نمایی ابرقدرت های شرق و غرب نظامی برخاسته از نگاه توحیدی حضرت امام خمینی ره به پشتوانه غیرت دینی مردم یاری مستضعفان ظهور یافت منه همه قدرت‌های حاکم دنیا را به چالش کشانید و خط پایانی بود بر سیاستهای امپریالیستی جهانخواران و مستکبران که سال‌ها از تمام ظرفیت‌ها و ثروت های این کشور به نفع خود بهره برداری می نمودند. اما امروز و در آستانه چهل و سومین جشن میلادی نهضت الهی هیچ حکومتی در دنیا نه تنها نمی تواند فکر تجاوز به این کشور عزیز را در سر بپروراند بلکه قدرت این نظام به حدی رسیده که باید در تمام محاسبات بین المللی خود این قدرت را ملحوظ نمایند.

امروز بسیاری از کشورهای دنیا از شرق تا کشورهای مرتجع عربی حتی در بسیاری از امور و سیاست‌های داخلی شان لاجرم باید تایید و اجازه آمریکا را داشته باشند اما ایران اسلامی از معدود کشورهایی است که با وجود ۴۳ سال تحریم ظالمانه و هشت سال جنگ تحمیلی و بسیاری مشکلات و نارسایی‌های دیگر همچنان و بیش از پیش بر قله‌های افتخار عزت ایستاده و خوش می‌درخشد از نانو داروها و علوم پزشکی تا صنعت هوافضا انرژی هسته‌ای و قدرت موشکی و اخیراً نیز ساخت واکسن کرونا داخلی همه گواه بر این مدعاست تقویت و ثبات این پیشرفت ها مستلزم تبیین برای ملت ایران و سایر ملل است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمان صادر نمودند جهاد تبیین را می بایست نصب العین فعالیت‌های انقلابی قرارداد و جنبش دانشجویی را عنوان حلقه های میانی بین حاکمان و مردم بار سنگینی را بر دوش می کشد که می بایست در تمامی فعالیت‌های خود رنگ و بوی جهاد تبیین را منعکس نماید ایران اسلامی با تاسی از رهنمودهای توحیدی رهبرانش راه پیشرفت را به درستی دریافته و آن قوی شدن و کاهش حداکثری وابستگی به بیگانگان است. اما همچنان در مسیر هر راه طولانی پیچ و خم ها و گردنه های صعب العبور قرار دارد. در مسیر عزت این کشور نیز مشکلات عدیده‌ای وجود داشته که راه حل آنها همواره نگاه به داخل و ارتکاب ظرفیت‌های درونی بوده است که بعضاً به آن کم توجهی شده خیانت و کم کاری برخی اشخاص در سال‌های اخیر کشور را در حوزه‌های اقتصاد و معیشت فرهنگ جنگ رسانه‌ای حوزه محیط زیست با کلان مسائلی مواجه کرده است که موجب شده ملت ایران در شرایط سختی به سر ببرند که به هیچ وجه شایسته نظام سربلند مردم همیشه در صحنه نیست.

با حضور آیت الله رئیسی در مسند ریاست جمهوری و همراهی سایر قوا انتظار می‌رود همه کارگزاران نظام بدون جناح گرایی نه تراشی تمام توان خود را صرف جهاد ساخت ایران نموده و با پیگیری این رویکرد تحول در حکمرانی در تمام حوزه‌های مدیریتی و عملیاتی با به‌کارگیری ذهن پویا و دست توانایی جوانان مومن و انقلابی به حل مسائل کشور در بازه های میان مدت و دراز مدت بپردازند.

در نهایت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان یوم الله ۲۲ بهمن ماه یادگار شهدا و امام شهدا این نقطه عطف مبارکه تاریخ ایران اسلامی بر ملت شریف و صبور ایران تبریک عرض مینماییم و با قبول همه مشکلات و کاستی‌ها با تاسی از نگاه و اندیشه حکیمانه سیدالشهدایی جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و احاد مردم را به دعوت به همراهی و مطالبه‌گری سازنده از دولت و ارکان نظام را ملزم به کارآمدی و پاسخگویی می‌دانند و اعلام می دارد در تمام سختی‌های مسیر و پستی و بلندی‌های آن تا پای جان در کنار مردم و خدمتگزاران شان خواهد بود تا روزی که تحت لوای ولایت مطلقه فقیه شاهد رساندن پرچم حسین بن علی علیه السلام به دستان پر فتوح قائم آل محمد و عجل الله تعالی فرجه شریف باشیم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *