آخرین اخبار

بیانیه اعلام حمایت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از آیت الله اعرافی و آیت الله سعدی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه ای از ایت الله اعرافی و ایت الله سعدی در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری اعلام حمایت نمود. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی در طلیعه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی و در آغازین روزهای سده‌ی ۱۴۰۰ […]

اشتراک گذاری
27 خرداد 1400
154 بازدید
کد مطلب : 1247

به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه ای از ایت الله اعرافی و ایت الله سعدی در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری اعلام حمایت نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
در طلیعه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی و در آغازین روزهای سده‌ی ۱۴۰۰ شمسی، جان تازه ای به کالبد انقلاب اسلامی دمیدن گرفته و جوانان و افراد شایسته در معرض اقبال و انتخاب جمهورِ ملت قرار گرفته اند. فقیه عالی قدر آیت الله اعرافی و آیت الله سعدی ، که مراتب دانش و بینش را نزد علمای عظام فراگرفته اید، به سبب سرمایه عظیم فکری و مجاهدت های مخلصانه در جهت اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی در مناصب مختلف و رویکرد مبارزه با مرتجعینِ از انقلاب که ندای آشتی ملی سر دادند، جامعه اسلامی دانشجویان که سازمان یافته از دانشجویان انقلابی و مومن است را بر آن داشت که در جریان انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان از شما فقیه عالی قدر حمایت نموده و توفیق بیش از پیش جنابعالی را از خدای منان خواهانیم.
ان شاء الله با هدایت قلوب و نفوس از سوی صاحب قلوب و زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، ملت ایران در بزنگاه انتخابات حضوری پرشور و انتخابی عاقلانه داشته و زمینه را برای تشکیل تمدن اسلامی که آرمان امام خمینی رحمت الله علیه بوده را هموار و محقق سازند.

انتهای پیام.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *