آخرین اخبار
خانم دهقان دبیر جامعه اسلامی الزهرا

تقدیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا از سپاه پاسداران حزب الله و تمامی نیرو های مقاومت

بسم الله الرحمن الرحیم وَقُل جاءَ الحقُّ وَ زهقَ البٰطل اِنَّ البٰطلَ کان زهوقا (81اسراء)
اشتراک گذاری
02 آذر 1396
151 بازدید
کد مطلب : 443
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَقُل جاءَ الحقُّ وَ زهقَ البٰطل اِنَّ البٰطلَ کان زهوقا (۸۱اسراء) 
در حالی که در اواخر شهریور ماه سر لشکر سلیمانی نابودی داعش را تا دوماه وعده داده بود پس از کشور عراق شهر البوکمال نیز به عنوان آخرین پایگاه داعش در سوریه آزاد شد
این خبر تحقق وعده ی سردار در روزهایی بودکه ملت شریف ایران در غم زلزله غرب کشور و از دست دادن بسیاری از هموطنان کرمانشاهی بودند و آرام بخش دلهای رنجور از این بلای طبیعی بود
و تحقق یافتن وعده ی نابودی داعش  که در انتظارش بودیم چون آب خنکی بود بر این آتش خروشان و دلهامان با شنیدن نابودی ریشه های تروریسم آرام گرفت. 
این پیروزی، اتفاقی مبارک برای همه ملت ایران است و این نشان دهنده ی این است که هنوز فرزندان روح الله نسلشان محکم و استوار است و خداوند منان را به خاطر این پیروزی بزرگ شاکریم.
ما جوانان انقلابی همواره قدر دان رشادت ها و فداکاری های شما خواهیم بود و از سپاه پاسداران و ارتش قهرمان، حزب الله ولشکرهای فاطمیون و زینبیون و غیره  قدر دانی کرده و این پیروزی را تبریک عرض میکنیم.خدمات خالصانه و صادقانه شما نشانه وظیفه شناسی و ولایت پذیری شماست.  
خداوند منان پشت و پناهتان و اجرتان با عمه سادات حضرت زینب کبری( سلام الله علیها) 
امید است ما نیز بتوانیم ادامه دهنده راهتان باشیم و نام ایران و ایرانی همواره برسر زبان ها باشد و گامی مفید و ارزشمند در مسیر دین برداریم و استوارانه و محکم بتوانیم فلسطین را نیز از صهیونیست خالی کرده و  پیروزی عظیم برای آزاد سازی بیت المقدس را جشن بگیریم. 
در این پیروزی بزرگ و شرافتمندانه یاد همه شهدای مدافع حرم را گرامی میداریم و برای بستگانشان از خداوند متعال صبر و اجری عظیم خواستاریم  و بار دیگر این پیروزی را به امام عصر(عج)و رهبر عزیزمان(ادام الله ظله الوارف)  و ملت شریف ایران تبریک عرض میکنیم، به امید روزی که امام غایبمان ظهور کرده و پرچم حق را برافراشته کند. 
سایه مقام معظم رهبری مستدام 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *