آخرین اخبار

جزئیات برگزاری طرح مطالعاتی شهید علم الهدی جامعه اسلامی دانشجویان

مطالعه عامل پیشرفت می شود و باعث درک صحیح مطالعه گر از شرایط پیرامونی خود می گردد. حال با شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، مطالعه بهترین راه برای در خانه ماندن و کنترل این ویروس می باشد.
اشتراک گذاری
27 فروردین 1399
170 بازدید
کد مطلب : 1028

جواد ملاحت جو گفت: مطالعه عامل پیشرفت می شود و باعث درک صحیح مطالعه گر از شرایط پیرامونی خود می گردد. حال با شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، مطالعه بهترین راه برای در خانه ماندن و کنترل این ویروس می باشد.

او ادامه داد: هدف ما از انتخاب این عنوان برای دوره مطالعاتی بدین خاطر است که شهید سید حسین علم الهدی هیچ گاه از فعالیت فرهنگی دست نمی کشید حتی در جبهه جنگ تحمیلی.

این فعال دانشجویی یادآور شد: واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تلاش است پیرو پیام اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر پافشاری روی مبانی از سوی این اتحادیه، با برگزاری این دوره مطالعاتی بر روی مبانی و مفاهیم تشکیلاتی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور تاکید نماید.

دبیر اجرایی طرح مطالعاتی شهید علم الهدی گفت: شیوه برگزاری این دوره بدین صورت است که چهار جزوه تشکیلاتی در این واحد آماده گردیده شده است که از این جزوات در مدت معین، چهار مرحله آزمون بصورت مجازی اخذ خواهد شد. که از شنبه ۱۶ الی پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه ثبت نام آن انجام خواهد گرفت.

جواد ملاحت جو در پایان گفت: جزوات در موضوعات مسئولیت پذیری، پایداری یک تشکل، مراحل جذب نیرو و دیگر موارد ضروری در کار تشکیلاتی تهیه شده است.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *