آخرین اخبار

جشنواره شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره شهید ابراهیم هادی گفت: این جشنواره با هدف اشتراک گذاری ایده‌ها و تجارب دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مبارزه با کرونا برگزار میشود.
اشتراک گذاری
08 اردیبهشت 1399
72 بازدید
کد مطلب : 1042
محمدامین جعفری از برگزاری جشنواره شهید ابراهیم هادی خبر داد و گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای زنده نگهداشتن نام شهدا و اعلام پایبندی به آرمان‌های شهدا، اسم جشنواره را به نام شهید والا مقام شهیدابراهیم هادی قرار داده است.
وی ادامه داد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تلاش دارد در جشنواره شهید ابراهیم هادی با شناسایی و تقدیر از ایده‌ها و تجربیات برتر دفاتر عضو این اتحادیه در وضعیت شیوع ویروس منحوس کرونا، زمینه‌های لازم جهت اشتراک گذاری و استفاده بیش از پیش این تجربیات ارزنده را فراهم شود.
دبیر اجرایی جشنواره شهید ابراهیم هادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: در این جشنواره از دفاتر عضو اتحادیه که در شرایط ویروس کرونا مبادرت به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع کردند، تقدیر می‌شود.
وی ادامه داد: شیوه برگزاری جشنواره شهید ابراهیم هادی به این صورت خواهد است که در فراخوانی ایده‌ها و یا تجربیات دفاتر که از اول اسفندماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار شده است، جمع آوری و پس از داوری هر دفتر در یک بخش برگزیده خواهد شد.
جعفری در پایان خاطر نشان کرد: ایده‌ها و یا تجربیات فوق باید ویژه شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها باشد و مهلت ارسال آثار از ۶ اردیهشت تا ۶ خرداد سال جاری خواهد بود. همچنین در این دوره جشنواره هر دفتر امکان ارسال ۲ ایده و ۳ تجربه (برنامه اجرا شده) را خواهد داشت.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *