آخرین اخبار
دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان:

دست‌‌درازی کردن به اموال بیت‌‌المال مصداق استکبار است/ دولت از حقوق‌های نجومی پرده بردارد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار خارجی و داخلی است؛ استکبار داخلی همان فساد، و دست‌ درازی کردن به اموال بیت‌‌المال هم مصداق استکبار است.
اشتراک گذاری
11 آبان 1395
95 بازدید
کد مطلب : 21

به گزارش جادنیوز، به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز نشست خبری دبیران تشکل های دانشجویی کشور با محوریت گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

متین منتظمی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در این برنامه ضمن گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار نام گرفته است؛ روزی که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد، روزی که مردم ما کاملا در انقلاب به این نتیجه رسیدند که آمریکا و سایر کشورهای استکباری، دشمن این مرزوبوم هستند.

وی تصریح کرد: مردم می دانستند که استکبار، قسم خورده مانع پیشرفت کشورمان شود و بدعهدهای آنها تمامی ندارد.

منتظمی با بیان اینکه دشمنی استکبار بعد از انقلاب افزایش یافت، اظهار داشت: استکبار بعد از ۱۳ آبان فهمید با چوب و چماق نمی‌ توان در برابر مردم ایران ایستاد. از بین کسانی که در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشتند، بودند کسانی که آنقدر مدهوش غرب شدند که در برابر تسخیر لانه جاسوسی به غلط کردن افتادند.

وی با بیان اینکه‌ عده ‌ای متصورند دوران انقلاب تمام شده است، گفت: این افراد کور خوانده اند؛ انقلاب اسلامی یک تفکر است و این تفکر عزت ما را رقم می زند. خوش خیالان معتقدند که باید با شیطان مذاکره کرد؛ شیطانی که بعد از نابودی هواپیمای ایران و ریختن خون مظلومان کشورمان، یکبار هم عذرخواهی نکردند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: دیگر زمان آن نیست که مسئولان در برابر پادشاهان سعودی زانو بزنند. اکنون زمان آن است که جمهوری اسلامی با مشت ‌های گره‌ کرده مردم، عزت انقلاب را نشان دهد.

وی با بیان اینکه عده ای این روزها استکبار را عروسک کرده و به مردم نشان می‌دهند، افزود: مردم ایران اجازه نمی دهند که استکبار برایشان تصمیم بگیرد. امروز عده ‌ای در کاخ‌ های تهران می‌ نشینند و از امام (ره) خاطره ‌سازی می ‌کنند و می ‌گویند امام (ره) مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود؛ در حالی که این تصور غلط است و مردم ما نشان دادند که به این حرف ‌ها گوش نمی‌ دهند.

منتظمی گفت: عده ای آب خوردن و زندگی و معیشت مردم را به مذاکره با استکبار گره می زنند. نمی ‌دانند که همین مردم در جنگ تحمیلی که اوج تحریم ‌ها بود، با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادند.

وی اظهار داشت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار خارجی و داخلی است، استکبار داخلی همان فساد است و دست‌ درازی کردن به اموال بیت‌ المال همان مصداق استکبار است.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان غول ‌سازی از یک حرکت پوچ غرب و استکبار را غلط دانست و تاکید کرد: دانشجویان انقلابی همچنان بر شعار خودشان استوارند و نشان خواهند داد آمریکا هیچ غلطی نمی ‌تواند بکند.

وی در پایان با اشاره به بحث‌ حقوق‌ های نجومی خاطرنشان کرد: دولت باید از پرده گذاشتن بر حقوق ‌های نجومی دست بردارد. همچنین از قوه قضائیه می‌ خواهیم در این مورد قاطعانه برخورد کند و خاطیان را به سزای اعمالشان برساند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *