آخرین اخبار
عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت:

دولت به جای پرداختن به حاشیه‌ها به فکر معیشت مردم باشد

عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت:امروز دغدغه رفع مشکلات معیشت مردم باید در سطح بالای اولویت‌های مسئولین و به خصوص دولت تدبیر و امید باشد و در یکسال پایانی تمام تلاش دولت را به کار بگیرند و بدون درگیر شدن به مباحث انتخابات، به رفع مشکلات اقتصادی بپردازند.
اشتراک گذاری
10 آبان 1395
160 بازدید
کد مطلب : 14

به گزارش جادنیوز، علیرضا زارع شهرآبادی،عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد  با اشاره به مشکلات معیشت مردم گفت:امروز دغدغه رفع مشکلات معیشت مردم باید در سطح بالای اولویت‌های مسئولین و به خصوص دولت تدبیر و امید باشد و  در یکسال پایانی عمر تدبیر و امید تمام تلاش دولت  را به کار بگیرند و بدون درگیر شدن به مباحث انتخابات، به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با توجه به سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی بپردازند .

وی افزود: دولت یازدهم به این نکته توجه کند که از الگوی برجام که الگویی به گِل نشسته است و آن هم به خاطر بد عهدی و دغل بازی غربی‌ها و به خصوص آمریکای مستکبرهست، استفاده نکنند.

 

زارع شهر آبادی ادامه داد:این تجربه بزرگ برجام که همان عدم مذاکره با آمریکا  را برای ما ثابت کرد و البته ما هم در مقابلش هزینه هنگفتی از منافع ملی برای به دست آوردن این تجربه بزرگ متحمل شدیم باید: اولا: به نظر ما خود دولت با آب طلا این تجربه را بنویسد و در جلوی پاستور نصب کند تا دولت‌های بعدی خدایی نکرده به سرشان نزند منافع ملی را به خطر بیندازند و آن را همچنان که در برجام تاحدودی نابود شد دوباره به نابودی بکشانند.،ثانیا با استفاده از این تجربه باید فهمید کلید تدبیر مشکلات کشور به خصوص مشکلات اقتصادی همان تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور است.

عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد خاطر نشان کرد:اینها بدین معنی نیست که ما با دنیای بیرون ارتباط نداشتیم بلکه به عکس ما در عین درونگرا بودن برون گرا هستیم و با کشورهای دیگرکه اهل تعامل باشند تعامل می‌کنیم. ولی در عین این تعامل و نگاه به بیرون باید چنان در داخل قوی و مستحکم باشد که اگر یک روزی دشمنان مستکبرما دور کشورحصار هم کشیدند جمهوری اسلامی ایران عین خیالش هم نباشد چرا که به راحتی می‌تواند نیازهایش را در داخل برطرف سازد.پس هدف اقتصاد مقاومتی این است که برای کشور استقلال و عزت و پیشرفت اقتصادی بیاورد نه به تصوربعضی ریاضت و عدم ارتباط با دنیا.

وی اضافه کرد: بازهم از دولتی‌ها می‌خواهیم به جای درگیر شدن به شعار و سیاست بازی انتخاباتی به مشکلات کشور اعم از پیگیری متخلفین حقوق‌های نجومی،اقتصاد و معیشت مردم،برنامه ششم که پرابهام  و برمحورتوسعه غربی به جای الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت هست ،قراردادهای مشکل دار نفتی و… رسیدگی کند.

زارع شهرآبادی یادآور شد: مردم هوشیار تر از همیشه صحنه را رصد می‌کنند و مطمئمن باشید مردم هوشیار دیگرگول وعده وعید بدون پشتوانه را نمی‌خورند، در نتیجه هرکس مرد اقدام و عمل باشد در این راستا می‌تواند پشتوانه خوبی را برای گرفتن مسند خدمت گزاری به مردم به دست آورد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *