آخرین اخبار

دولت و نهادهای نظارتی جلوی گرانی‌ها را بگیرند

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه تورم افسارگسیخته باعث کوچک تر شدن سفره اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه می‌شود، گفت: دولت و نهادهای نظارتی باید هرچه زودتر جلوی گرانی‌ها را بگیرند.
اشتراک گذاری
10 تیر 1399
151 بازدید
کد مطلب : 1107

توحید تقی‌زاده دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: تورم افسارگسیخته باعث کوچک تر شدن سفره اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه می‌شود و دولت و نهادهای نظارتی باید هرچه زودتر جلوی این گرانی ها را بگیرند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: افزایش بی رویه قیمت‌ها باعث ناامیدی و نارضایتی مردم و در صورت ادامه باعث افزایش بزهکاری اجتماعی می‌شود. دولت بجای اینکه همه کوتاهی های خود را گردن تحریم‌ها بیندازد، باید جلوی رشد بی رویه نقدینگی را به عنوان عامل اصلی این گرانی ها را بگیرد.

وی ادامه داد: اوج گرانی ها در حوزه های مسکن، خودرو، ارز و طلا مشهودتر است. افزایش قیمت در این حوزه ها به عنوان محرک گرانی در حوزه های دیگر است که این امر کاملا با سیاست های حمایتی خانواده مغایر است.

تقی‌زاده گفت: از دولت انتظار می رود بجای اتخاذ سیاست های تنبیه بازار با آماده سازی زمینه برای رقابت سالم و شفاف در بخش تولید به این گرانی ها پایان دهد.

این فعال دانشجویی گفت: با اتکا به توان داخلی و حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ می توان در سال جهش تولید به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *