آخرین اخبار
صالح‌پور:

رئیس کمیته امداد قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را اجرا می‌کند

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اذعان کرد که این مجموعه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را دقیقاً اجرا می‌کند.
اشتراک گذاری
15 آذر 1397
65 بازدید
کد مطلب : 710

سیدعلی صالح‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به نشست اتحادیه‌های دانشجویی با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اذعان کرد: این جلسه در فضایی بسیار خوب، منطقی و با استقبال پرویز فتاح برگزار شد و دانشجویان صراحتاً به طرح پیشنهاد‌ها و انتقادات خود پرداختند.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی دانشجویان معتقد است کمیته امداد امام خمینی(ره) در یکی از بهترین دوره‌های خود قرار دارد و در عین‌ حال فعالیت روزافزون مسئولان این مجموعه و دغدغه‌مندی مدیران آن برای محرومیت‌زدایی قابل‌تحسین است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سؤال نماینده این اتحادیه در رابطه با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در کمیته امداد امام(ره) گفت: رئیس کمیته امداد صراحتاً تأکید کرد که تمامی بازنشستگان مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) کنار گذاشته‌ شده‌اند و درصدد هستند که این قانون را به بهترین نحو خود اجرا کرده و بدنه جوان کمیته امداد امام خمینی(ره) را افزایش دهند.

صالح‌پور افزود: فتاح در پاسخ به اینکه آیا کمیته امداد هم مانند برخی مسئولان مجوز ابقای بازنشستگان در سمت خود را اخذ کرده است اذعان کرد که «ما مطیع محض قانون هستیم و بنده اعتقادی به این قضیه که برای حفظ بازنشستگان مجوز بگیریم ندارم چرا که معتقدم قانون باید اجرا شده و بازنشستگانی که تاکنون تجربه خدمت داشته‌اند جای خود را به جوانان فعال و پرشور بدهند».

وی ادامه داد: مطالبه ما از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این بود که جوان‌گرایی همراه با شایسته‌سالاری را در اولویت خود قرار دهد. فتاح در پاسخ به همین سؤال تصریح کرد که کمیته امداد درصدد است تا بدنه جوان، مؤمن و متخصص را در ساختار این مجموعه گسترش دهد.

صالح‌پور در رابطه با سایر مطالبات تشکل‌های دانشجویی از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ایجاد حلقه مشاوران دانشجویی، حضور فعال و رسانه‌ای کمیته امداد در جامعه، اشاعه دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مجموعه به مردم و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در راستای اشاعه نیکوکاری در جامعه از دیگر مطالبات ما در این نشست بود.

روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *