آخرین اخبار
دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی:

شماره پنجم فصلنامه هم‌شاگردی دیپلماتیک منتشر می‌شود

سردبیر نشریه هم‌شاگردی دیپلماتیک گفت: شماره پنجم فصلنامه هم‌شاگردی دیپلماتیک اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به زودی منتشر می‌شود.
اشتراک گذاری
27 فروردین 1399
155 بازدید
کد مطلب : 1033

میلاد عبدی از انتشار شماره پنجم فصلنامه هم‌شاگردی دیپلماتیک خبر داد و گفت: این فصلنامه تخصصی واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با توجه به ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها به زودی و در قالب الکترونیکی منتشر خواهد شد.

سردبیر نشریه هم شاگردی دیپلماتیک درباره موضوعات کار شده در پنجمین شماره این نشریه بیان کرد: در این شماره از نشریه هم شاگردی دیپلماتیک موضوعاتی از جمله آمریکا قصد خودکشی در منطقه خاورمیانه را دارد، وضعیت یمن در شرایط کنونی، بررسی وضعیت مسلمانان هند، تحرکات اخیر نظامی ترکیه در خاک سوریه، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در بحران‌ها و نقص حکمرانی‌ها در کنترل بحران کرونا کار شده است.

وی با بیان اینکه شماره پنجم فصلنامه هم‌شاگردی دیپلماتیک نسبت به شماره‌های پیش دارای یک بخش جدید است، گفت: بخش معرفی کتاب در حوزه مسائل بین‌الملل است که در شماره پنجم نشریه هم شاگردی دیپلماتیک، کتاب «تاریخ تاریخ روابط بین‌الملل از ۱۸۷۰ _۱۹۴۵» نوشته مجید بزرگمهری برای آشنایی هرچه بیشتر اعضای دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با تاریخچه روابط بین‌الملل معرفی شده است.

به گفته عبدی؛ شماره پنجم همشاگردی دیپلماتیک ضمن انتشار نسخه الکترونیکی در فضای مجازی، بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها در اختیار کلیه دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در سطح کشور قرار خواهد گرفت.

دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: در نشریه هم‌شاگردی دیپلماتیک تلاش شده از تحلیل و قلم دانشجویان عضو اتحادیه جامعه اسلامی استفاده شود تا فعالیت در این نشریه تمرینی برای آینده رسانه‌ای و تحلیلی دانشجویان باشد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشحویان
واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *