آخرین اخبار
قائم مقام تشکیلات اتحادیه جاد:

عدم برخورد با نجومی بگیران عین بی‌عدالتی است

قائم مقام دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: عدم برخورد با نجومی بگیران عین بی‌عدالتی است.
اشتراک گذاری
14 آبان 1395
178 بازدید
کد مطلب : 34

به گزارش جادنیوز، علی امامی قائم مقام دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در گفت‌‌‌وگو باخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عدم پیگیری دولت در موضوع حقوق های نجومی،گفت: متاسفانه برخورد قاطع و مورد نظر مردم با نجومی‌بگیران از سمت دولت انجام نشده است.

 

وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند با کسانی که حقوق های بالا و نجومی می گیرند برخورد جدی شود و نه اینکه آنان را امانتدار نظام و ذخیره نظام معرفی کنند. مردم انتظار دارند زمانی که یک شخص با حقوق پایین توان گذران زندگی خود را ندارد مسئولش نیز سطح زندگی او را درک کرده باشد.

 
قائم مقام دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه عدم برخورد با نجومی بگیران عین بی عدالتی است، اظهار داشت: سفره ی انقلاب برای همه است. کسی حق ندارد خودش را وارث و صاحب مال انقلاب بداند و هرچه خواست سو استفاده کند. روا نیست که به بهانه های مختلف از بررسی و همکاری در برخورد با متخلفین به راحتی عبور کرد. 

وی افزود: رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت عنوان کردند که نباید از موضوع حقوق‌های نجومی به آسانی عبور کرد و از حقوق‌های نجومی به عنوان «جنگ با ارزشها» یاد کردند. دولت باید با کسانی که پایه های اعتماد مردم به نظام را سست می کند برخورد جدی کند و نه اینکه آنها را عزیز بشمارد. 

امامی با بیان اینکه اگر دولت معتقد بوده است که همه ی تقصیرات بر سر دولت قبل است، چرا طی این مدت که سر کار بوده است شورایی تشکیل نداده است تا به این موارد رسیدگی کند، خاطر نشان کرد: چرا دولت از کسانی که این حقوق های نامتعارف را گرفته اند به عنوان ذخیره نظام نام می برد؟ در چند ماه باقی مانده از دولت امید بر آن هست که همکاری جدی به منظور برخورد با این افراد توسط دولت با قوه قضاییه صورت پذیرد تا بخشی از اعتماد مردم به دولت نیز بازگردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *