آخرین اخبار

قدردانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) از مسئولان رفسنجان در اعلام برائت از فتنه‌گران

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) با صدور بیانیه‌ای از مسئولان بصیرِ شهرِ رفسنجان مبنی بر اقدامات ارزشمند آن‌ها در جهت محکومیت فتنه و تطهیر و قبح‌زدایی فتنه‌گران تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
149 بازدید
کد مطلب : 102

به گزارش جادنیوز، به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) با صدور بیانیه ای از مسئولان بصیرِ شهرِ رفسنجان مبنی بر اقدامات ارزشمند آن ها در جهت محکومیت فتنه و تطهیر و قبح زدایی فتنه گران تقدیر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر»

امام جمعه محترم، جانشین فرمانده سپاه، رئیس شورای اسلامی و نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان رفسنجان

با عرض سلام و احترام

ای کاش خواص زمان حضرت امام حسین(ع)، با بصیرت عمل می کردند و به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» امامشان لبیک می گفتند و چشم بر حق و حقیقت نمی بستند و منافع فانی دنیا، چشم آنان را کور نمی کرد. انقلاب اسلامی که الگو گرفته از مکتب ناب اسلامی و حسینی است نیز از این بی بصیرتی ها و چشم بستن ها بر حقایق در امان نبوده است و فتنه بزرگ ۸۸ نمونه غیرقابل انکاری از آن است که عده ای با حمایت و سکوت خود، بر آتش آن افروختند و نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است را تا لبه پرتگاه پیش بردند و باعث شادی دشمنان نظام شدند، بی شک آن خیانت ها در اذهان مردم ولایی ایران اسلامی فراموش نخواهد شد و تلاش عده ای بی بصیرت برای تطهیر آن افراد راه به جایی نخواهد برد.

اینک بر خود لازم می دانیم، تشکر خود را از شما مسئولین انقلابی و ولایت مدار که در لبیک به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام برائت از فتنه گران اقدام به ترک جلسه اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه در محکومیت حضور یکی از عوامل فتنه نمودید، اعلام می داریم.

همچنین از امام جمعه انقلابی و با بصیرت شهرستان رفسنجان که با سخنان روشگرانه خود بار دیگر ماهیت پلید این فتنه گران را گوشزد کرده و نسبت به در کمین بودن فتنه گران هشدار دادند کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم که سایر مسئولین از این اقدام بصیرانه الگوبرداری نمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *