آخرین اخبار
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت:

قدم زدن با شیطان بزرگ در کجای استکبارستیزی تعریف می‌شود؟

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: وقتی شعار ما تعامل با جهان است و منظورمان از دنیا، کشور مستکبری مثل آمریکا، چگونه می‌توانیم اسم استکبارستیزی را بیاوریم؟ قدم زدن با شیطان بزرگ و رفتارهایی از این دست، در کجای استکبارستیزی تعریف می‌شود؟
اشتراک گذاری
16 آبان 1395
152 بازدید
کد مطلب : 46

به گزارش جادنیوز،چگونیان با اشاره به روز استکبار ستیزی گفت: وقتی شعار ما تعامل با جهان است و منظورمان از دنیا، کشور مستکبری مثل آمریکا، چگونه می توانیم اسم استکبارستیزی را بیاوریم؟ قدم زدن با شیطان بزرگ و رفتارهایی از این دست، در کجای استکبارستیزی تعریف می شود؟

وی افزود: هر چقدر هم که خوشبین باشیم، نمی شود زانو زدن در برابر نوکران آمریکا و مذاکرات ممنوعه گاه و بیگاه مسئولین با آمریکا را نادیده گرفت.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: ملت ایران بر ضرر ارتباط با آمریکا واقف است و رهبر هم بارها مضرات ارتباط را بیان و آن را ممنوع کردند.

 
چگونیان تصریح کرد: اگر این اعمال را از روی استکبار پرستی و اعتقاد به کدخدا ندانیم، مطمئنا نمی توانیم آن را به استکبارستیزی هم ربط دهیم.

 وی گفت: توافقی که در اصل تنها یک هدف داشت و آن هم بستن با کدخدا بود، خط مشی دولت در قبال استکبار را مشخص می کند. توافقی که هدفش در کلام مسئولین از آب خوردن تا جلوگیری از جنگ تغییر کرد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان ادامه داد: اگر قبول کنیم که دولت استکبارستیزی را باور دارد، سکوت در قبال بی حرمتی به زائرین ایرانی، قتل عام حجاج، وحشی گری های آمریکا در منطقه، نقض چندین باره برجام را چگونه توجیه کنیم؟

وی تصریح کرد: اجرای fatf، کاهش بودجه نظامی و اخراج امیر عبداللهیان را با کدام معیارهای استکبارستیزی مطابقت دهیم؟

چگونیان گفت: توصیه به دولت بیهوده است، وقتی منتقدین خود را به جهنم روانه می کند و آنها را بی سواد و غیره می نامند. 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *