آخرین اخبار
عضو کمیسیون سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

مجلس در برابر قرارداد ننگین FATF سکوت نکند/ مردم هرگز زیر بار این ننگنامه‌ها نخواهند رفت

عضو کمیسیون سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه مجلس در برابر قرارداد ننگین FATF سکوت نکند، گفت: مردم انقلابی و عزتمند ایران اسلامی هرگز زیر بار این ننگنامه‌ها نخواهند رفت.
اشتراک گذاری
10 آبان 1395
184 بازدید
کد مطلب : 10

به گزارش جادنیوز علی امامی عضو کمیسیون سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  گفت: دولت تدبیر با ادعای حفظ حیثیت و بازگشت عزت ایران روی کار آمد ولی قرار داد FATF حاکمیت ملی ایران که بسیار مهم است و باید در راس امور باشد را زیر سوال می‌برد.

وی افزود: نباید اجازه داد قراردادهایی به این‌گونه که به حاکمیت ملی ما خدشه وارد می‌کند، اجرایی شود. مجلس در این رابطه باید کار نظارتی فوق العاده‌ای انجام دهد، مجلس باید به این موضوع ورود کند و این انتظار جدی مردم از مجلس است که مجلس در برابر این ننگ تاریخی سکوت نکند.

امامی تصریح کرد: متاسفانه fatf افراد و نهادهای حساس دفاعی، امنیتی، موشکی و نظامی را که توسط آمریکا و سازمان ملل تحریم شده اند در داخل کشور نیز تحریم می‌کند. می‌توان گفت این توافق از کاپیتولاسیون هم بدتر است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: در واقع ما متعهد می‌شویم که اشخاص حقیقی و حقوقی که قطعنامه‌های بی‌ارزش و ظالمانه سازمان ملل در لیست تحریم قرار داده است در ساز و کار مالی داخل نیز مورد تحریم قرار دهیم.

وی گفت: اجرایی شدن این قرارداد در راستای همان برجام های ۲ و ۳ است که موجب خسارت‌های محض دیگری خواهد شد.

امامی افزود: برخی نیز این ایام از بین بردن نیروهای نظامی را راز پیروزی و پیشرفت اقتصادی می‌دانند که باید اندیشه کرد که آیا بیان این موارد از روی ناآگاهی بوده یا چیز دیگری است چرا که fatf و بیان این موضوع در یک پازل تعریف می شود.

این فعال دانشجویی در خاتمه گفت: مردم انقلابی و عزتمندند ایران اسلامی هرگز زیر بار این ننگنامه‌ها نخواهند رفت، قرادادی که در آن مسئولان پذیرفته‌اند خواست دشمنان و امریکا در مهار نهادهای انقلابی را این بار خود به عهده بگیرند و از داخل آنها را تحریم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *