آخرین اخبار
دبیر هیات نظارت بر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

مصوبه هیات امنای دانشگاه لرستان ظلم به دانشجویان است

دبیر هیات نظارت بر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به مصوبه هیات امنای دانشگاه لرستان که باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی در فضای دانشگاه شده است، گفت: در این طرح بنا شده که دانشجویان مبلغی را بابت هزینه‌های ایاب و ذهاب در طول ترم تحصیلی به حساب دانشگاه واریز کنند که احساس می‌شود این مصداق ظلم به دانشجویان است.
اشتراک گذاری
11 آبان 1395
185 بازدید
کد مطلب : 27

به گزارش جاد نیوز، رشتیانی، دبیر هیات نظارت بر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، با اشاره به مصوبه هیات امنای دانشگاه لرستان که باعث به وجود آمدن حاشیه هایی در فضای دانشگاه شده است، گفت: اخیرا مطلع شدیم که اعضای هیات امنای دانشگاه لرستان طرحی را به تصویب رسانده اند که به نظر می رسد این طرح، طرحی بدون کارشناسی دقیق است و یا افرادی فقط برای حفظ منافع خود و فشار بر دانشجویان این طرح را پذیرفته اند.

 

این فعال دانشجویی گفت: در این طرح بنا شده است دانشجویان مبلغی را بابت هزینه های ایاب و ذهاب در طول ترم تحصیلی به حساب دانشگاه واریز کنند که احساس می شود این مصداق ظلم به دانشجویان است و نه خدمت به آنها در حالی که مسئولان باید خدمتگزاران به دانشجو باشند.

وی در ادامه با اشاره به جزییات این طرح گفت: مگر می شود گفت که هر کس این پول را ندهد واحدهای درسی او حذف می شود؟! اصلا مگر این مصوبه ربطی به مسئله آموزشی دانشجویان دارد؟

رشتیانی با اشاره به نواقص این مصوبه گفت: در این مصوبه به همه ی دانشجویان به طور یکسان نگاه شده است و این در حالی است که شاید بعضی از دانشجویان در هفته فقط دو یا سه بار از سرویس های دانشگاه استفاده می کنند و حتی عده ای اصلا از این سرویس ها استفاده نمی کنند.

وی در پایان گفت: مسئولان دانشگاه به جای تصویب چنین طرح های ناقص و کارشناسی نشده و به جای فشار به دانشجویان به فکر تامین کیفیت امکانات دانشگاه باشند نه این که فقط از راه بالا بردن هزینه ها بر دانشجویان فشار بیاورند.
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *