آخرین اخبار
روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

نباید صدایی جز مقاومت در کشور شنیده شود/ باید مکتب حاج قاسم را برای جامعه تبیین کنیم

قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در کشور ما جز مقاومت نباید صدایی از سوی مسئولان و مردم شنیده شود و مسئولان باید با ادبیات اقتدار و مقاومت در تریبون‌های مختلف صحبت کنند.
اشتراک گذاری
10 دی 1399
129 بازدید
کد مطلب : 1205

به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به نقل از  خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رضا قلعه نوی قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی که به مناسبت رونمایی از سایت «قاسمیون» برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند مکتب حاج قاسم را باید زنده نگه داشت، بر همین اساس ما به عنوان جنبش دانشجویی موظف هستیم که مکتب حاج قاسم را برای عموم جامعه تبیین کنیم.

وی ادامه داد: تعاریفی که رهبری از سردار سلیمانی دارند را وقتی کنار هم قرار بدهیم می بینیم این تعاریف تصادفی صورت نگرفته، لذی باید به این تعاریف توجه ویژه‌ای شود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در افکار عمومی نباید اینگونه القا شود که با شهادت حاج قاسم مظهر اقتدار و قدرت ایران در منطقه و جهان تمام شد، سیاستمداران ما که با تعابیری مانند سازش و مذاکره صحبت می کنند، به اعتقاد من دارند به خون حاج قاسم خیانت می کنند.

قلعه نوی افزود: در کشور ما جز مقاومت نباید صدایی از سوی مسئولان و مردم شنیده شود و مسئولان باید با ادبیات اقتدار و مقاومت در تریبون‌های مختلف صحبت کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی گفت: تدبیر، عملگرایی، اقتدار اخلاص، انقلابی و انقلابی گری از ویژگی‌های مهم حاج قاسم است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: مقام معظم رهبری و آمریکا شود.

قلعه نوی تصریح کرد: اینکه دولت هفت سال از کشور را معطل کرده و معیشت مردم را به بحث رابطه با غرب و آمریکا گروگان گرفته سیاست درستی نیست، دولت باید برای حل مشکلات کشور راه حل جدایی مذاکره و چشم دوختن به غرب پیدا کند و همه مشکلات را به مذاکرات گره نزنند دولت باید خنثی سازی مذاکرات را به سرعت آغاز کند.

وی گفت: چه در زمان دموکرات ها و چه در زمان جمهوری خواه در آمریکا مذاکرات برای ما دستاوردی نداشته و الان هم بهترین فرصت است که به سراغ همسایگان خود برویم و نگاه ویژه ای به همسایگان خود برای خود کردن تحریم داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *