آخرین اخبار
دبیرکل در نشست «نسبت جنبش دانشجویی با مردم» در غرفه تسنیم

نباید فسادهای کلان در جامعه عادی‌سازی شود

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دبیر جامعه اسلامی دانشجویان: نباید فساهای کلان در جامعه عادی‌سازی شود، گفت: چرا باید یک عده دست در جیب معلمان زحمتکش و بیت‌المال ببرند؟
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
138 بازدید
کد مطلب : 94

به گزارش جادنیوز، نشست  «نسبت جنبش دانشجویی با مردم، فعال یا منفعل» عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ آبان) با حضور دبیران کل تشکل‌های دانشجویی کشور در محل غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست‌‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات برگزار شد.

متین منتظمی دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این نشست، گفت: امروز جنبش  دانشجویی همان جنبش دانشجویی است که در سال ۵۸ به خواست مردم، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرد.

وی با بیان اینکه امروز فضای دانشگاه متفاوت از گذشته است، اظهارکرد: عده‌ای نمی‌خواهند دانشجو خودش باشد و همان کسانیکه در سال ۷۸  در دانشگاه فتنه و مردم را نسبت به تشکل‌های دانشجویی بدبین کردند، امروز مفسر رسانه‌های بیگانه شده‌اند؛ امروز کسانی که به جای دنبال کردن مطالبات مردم عکس سران فتنه را بالا روی دست می‌گیرند، دنبال سیاسی‌کاری هستند و می‌خواهند دانشجو را سرباز جریانات سیاسی کنند.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بررسی علل افول جنبش انشجویی، گفت: یکی از دلایل افول جنبش دانشجویی، سیاسی‌کاری است که نگاه جامعه را نسبت به جنبش دانشجویی خراب کرده است.

منتظمی با اشاره به در پیش بودن ۱۶آذر روز دانشجو، تصریح کرد: استانداران در بعضی استانها درباره برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی حساسیت نشان می‌دهند.

وی با انتقاد از نحوه برخورد با مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: عده‌ای در کاخ‌های تهران نشسته‌اند و از امام(ره) خاطره‌سازی می‌کنند، چرا باید فسادهای کلان در جامعه عادی‌سازی شود و یک عده دست در جیب معلمان زحمتکش و بیت‌المال ببرند؟

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با انتقاد از عملکرد دولت، تأکید کرد: وقتی از برجام صحبت می‌کنیم، باید به این نکته توجه شود که برجام اثرات مثبتی در حوزه اقتصادی داشته است، یعنی اینکه مردم کاهش تورم را در هزینه‌های زندگی‌شان احساس کنند.

منتطمی اضافه کرد: چرا امروز ستاد احیای دریاچه ارومیه به حیات خلوت وزارت خارجه تبدیل شده و همسران سفرای خارجی به آنجا دعوت می‌شوند؟

وی با اشاره فتنه سال ۸۸، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ خط قرمز نظام است و نباید به فراموشی سپرده شود؛ چرا عده‌ای در وزارت علوم برای حضور سران فتنه در دانشگاه‌ها مجوز صادر می‌کنند؟

دبیر جامعه اتحادیه اسلامی دانشجویان در پایان، خاطرنشان کرد: کشور ما از اول انقلاب تحریم بوده و تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی، اجرای ابلاغیات اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *