آخرین اخبار
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

نمی‌توان با یک دست دهان منتقدان را گرفت و با دست دیگر پرچم آزادی‌ بیان را بلند کرد

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه نمی‌توان با یک دست دهان منتقدان را گرفت و با دست دیگر پرچم دفاع از آزادی بیان بلند کرد، گفت: برخوردهای جناحی و سیاسی دولت با مسائل مختلف سبب شده است از مسیر اصلی فاصله بگیرد.
اشتراک گذاری
22 آبان 1395
126 بازدید
کد مطلب : 108

به گزارش جادنیوز، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات گفت: دولت یازدهم در مدت فعالیت خود همواره با منتقدان و نیروهای انقلابی برخورد کرده و حتی شخص رئیس جمهور علیه منتقدان واژه‌هایی مانند بی‌سواد، بی‌شناسنامه و انقلابی‌نما را بکار برده‌ است آنها را وادار به سکوت کند.

منتظمی ادامه داد: از طرفی رئیس جمهور وقتی در میان مردم حاضر می‌شود از آزادی بیان، آزادی مطبوعات و مسائل چنین سخن می‌گوید و نمونه‌ای از این اظهارات را در نمایشگاه مطبوعات شنیدیم  ولی با افشاگری رئیس دستگاه قضا مردم متوجه شدند که این اظهارات رئیس جمهوری هم مانند وعده‌هایی که داده شعاری بیش نیست.

وی تأکید کرد: این خیلی بد است که رئیس جمهوری کشورمان با چنین مسائلی این طور دوگانه برخورد کند از طرفی آقای روحانی نباید طوری سخن بگوید که برخی در خارج کشور از آن بهره‌برداری کنند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: برخورد دوگانه دولت و رئیس جمهور در دفاع از آزادی بیان و مطبوعات غیر از اینکه مردم را نسبت به عملکرد دولت بدبین می‌کند چیزی درپی ندارد.

آقای روحانی باید با مردم روراست و شفاف باشد، مردم مسائل را بخوبی درک می‌کنند و رئیس جمهور نباید آنها را ساده فرض کند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه نمی‌توان با یک دست دهان منتقدان را گرفت و با دیگری پرچم دفاع از آزادی بیان را بلند کرد، گفت: متأسفانه برخوردهای جناحی و سیاسی دولت با مسائل مختلف سبب شده تا از مسیر اصلی فاصله بگیرد و این مسئله به مردم آسیب خواهد زد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *