آخرین اخبار
دبیر اجرایی طرح مجازی شهید حسن باقری مطرح کرد؛

همه چیز درباره‌ی دوره مجازی «شهید حسن باقری» جامعه اسلامی دانشجویان

در این طرح مجازی از اساتید مطرح کشوری استفاده خواهد شد که در مرحله اول دبیران دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور حضور خواهند داشت و اما در مراحل بعد با شبکه سازی صورت گرفته توسط هر کدام از دبیران دفاتر گروه هایی دیگری تشکیل خواهد شد که بر روی هر موضوع از مبانی با تمرکز بیشتر کار خواهند کرد.
اشتراک گذاری
14 خرداد 1399
144 بازدید
کد مطلب : 1067

محمدعلی خداوردی فعال دانشجویی در ابتدا گفت: با توجه به پیام قرائت شده مقام معظم رهبری در مراسم ۳۰ امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مبنی بر اینکه، هرچه می توانید بر روی مبانی پافشاری کنید و نیاز تسلط بر مبانی برای دانشجویان انقلابی واحد آموزش اتحادیه اقدام به برگزاری طرح شهید حسن باقری با هدف رفع شبهات مبانی انقلاب اسلامی نموده است.

خداوردی ادامه داد: در این طرح مجازی از اساتید مطرح کشوری استفاده خواهد شد. در مرحله اول دبیران دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور حضور خواهند داشت و اما در مراحل بعد با شبکه سازی صورت گرفته توسط هر کدام از دبیران دفاتر گروه هایی دیگری تشکیل خواهد شد که بر روی هر موضوع از مبانی با تمرکز بیشتر کار خواهند کرد.

محمد علی خداوردی، دبیر اجرایی طرح مجازی شهید حسن باقری در پایان گفت: طرح فوق در چند بخش برنامه ریزی شده است. بخش اول و بنیادین آن ولایت مطلقه فقیه و مسائل و شبهات مرتبط با آن می باشد که در چندین جلسه برنامه ریزی شده است. در پایان لازم به ذکر است از فعالین طرح تقدیر خواهد شد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *