آخرین اخبار
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

گویا آقایان پا را از کاپیتولاسیون محمدرضا ملعون فراتر گذاشته‌اند!

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در واکنش به خودتحریمی برخی نهادهای داخلی گفت: متاسفانه باید بگوییم که کار از لبخندهای قجری هم گذشته و مثل این چنین قراردادهای ننگین را مردم در زمان قاجار هم ندیده‌اند؛ گویا آقایان پا را از کاپیتولاسیون محمدرضا ملعون هم فراتر گذاشته‌اند.
اشتراک گذاری
10 آبان 1395
146 بازدید
کد مطلب : 20

به گزارش جادنیوز،علی جهرمی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در واکنش به خودتحریمی برخی نهادهای داخلی بیان داشت: توافق fatf را می توان برجام دو نامید؛ یعنی همان چیزی که علنا رهبری انقلاب آن را منع کردند. این واقعا ذلت است. بزرگوارانی چون حاج قاسم سلیمانی که دشمنان به خون او تشنه هستند، در کشور خودمان هم که برای آن از جان مایه گذاشته اند، تحریم می شوند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که دولت محترم این روزها با افتتاح طرح های آن ژست خدمت گزاری می گیرد، باید در کشور تحریم شوند.

وی افزود: این لبخندهای قجری آقایان عاقبت خوشی برای کشور ندارد. متاسفانه باید بگوییم که کار از لبخندهای قجری هم گذشته و مثل این چنین قرار دادهای ننگین را مردم در زمان قاجار هم ندیده اند. کجای دنیا کشوری خدمت گزاران خود را خودشان تحریم می کنند. آقایان پا را از کاپیتولاسیون محمد رضا ملعون فراتر گذاشته اند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: این قرارداد ننگین از خط قرمز امنیت گذشته است و دشمن متاسفانه می خواهد چیزی که در خواب هم نمی دید به راحتی به دست بیاورد یعنی توان دفاعی و امنیتی ما را به قول خودشان بدون شلیک حتی یک گلوله از ما بگیرند.

جهرمی یادآور شد: دولت تدبیر به کدام سمت می رود؟ آیا این عزت ملی است؟ چرا باید برای رضای کدخدا امنیت و اقتصاد خود را محدود کنیم. یکی از شعارهای این دولت برداشتن تحریم ها بود؛ اما الان تحریم ها برداشته نشد که هیچ، خودمان، خودمان را تحریم می کنیم؛ البته این تنها یک طرف ماجراست.

وی تصریح کرد: آقای هاشمی رفسنجانی پدر معنوی دولت تدبیر و امید در سخنرانی اخیر خود اعلام کرده اند که ایران باید همچون کشورهایی مثل ژاپن نیروی نظامی خود را تعطیل کند تا به پیشرفت برسد. این موضوع را نباید نادیده گرفت و قطعا جناب هاشمی با این سخنان این عمل دولت در قرار داد fatf را تایید کردند.

این فعال دانشجویی گفت: ایشان پیش از این در قضیه توئیت معروفشان و برخورد قاطعانه رهبر انقلاب از بین گزینه های جهالت و خیانت، جهالت را انتخاب کرده بودند؛ اما اکنون به خوبی می توان فهمید که این سخنان بوی خیانت می دهد. باید از ایشان پرسید که داشتن نیروی نظامی مقتدر چه تضادی با پیشرفت های اقتصادی و علمی دارد؟ کما این که بسیاری از کشورهای پیشرفته دارای نیروی نظامی قوی هستند.

جهرمی خاطرنشان کرد: آیا آقای هاشمی اطلاع دارند که همین اخیرا در کشور ژاپن که آرزو دارید مدل ایران برای پیشرفت باشد، نیرو های امریکایی مستقر در آن کشور به یک زن ژاپنی تجاوز کردند؛ اما هیچ کس نتوانست برای آن دختر بیچاره دادخواهی کند؟ آیا این پیشرفت است؟ پیشرفت به چه قیمتی؟ به قیمت ذلت؟ به قیمت محدود کردن خدمت گزاران کشور در داخل خاک خودشان؟ باید از دولت تدبیر و امید و پدر معنوی ایشان جناب هاشمی پرسید این اقدامات شما در کجای اصول انقلاب اسلامی جای دارد؟ در کجای الفبای غیرت جا دارد؟!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *