آخرین اخبار

برگزاری «جشنواره ملی شهید آیت» از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

دبیر اجرایی جشنواره شهید آیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: «جشنواره ملی شهید آیت» به منظور شناسایی و گزینش نخبگان سیاسی فعال در دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان و همچنین تقدیر از فعالین سیاسی دفاتر این اتحادیه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
14 خرداد 1399
141 بازدید
کد مطلب : 1068

محمد قاسمی دبیر اجرایی جشنواره شهید آیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، گفت: واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به منظور شناسایی و گزینش نخبگان سیاسی فعال در دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان و همچنین تقدیر از فعالین سیاسی دفاتر این اتحادیه در سراسر کشور اقدام به برگزاری یک برنامه ملی تحت عنوان «جشنواره  ملی شهید آیت» کرده است.

وی افزود: در این جشنواره، علاوه بر تقدیر از فعالین سیاسی دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در سراسر کشور، نخبگان و استعدادهای جدیدی کشف می شوند. همچنین فعالیت های سیاسی دفاتر در سطح کشور شناسایی شده و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

قاسمی ادامه داد: این موضوع، نه تنها باعث دیده شدن نقاط ضعف و قوت واحد های سیاسی خواهد شد، بلکه در سیاست گذاری آینده آن ها و آسیب شناسی فعالیت ها راهگشا است. مضاف بر این، این جشنواره باعث تعامل بیشتر دفاتر با یکدیگر خواهد بود که باعث استفاده حداکثری از ظرفیت دفاتر و تبادل تجربه ی تشکیلاتی خواهد شد.

 دبیر اجرایی جشنواره شهید آیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: هدف از فعالیت های سیاسی در جامعه اسلامی دانشجویان، پدیدار شدن و افزایش قدرت تحلیل در دانشجویان، به عنوان سرمایه های کشور و جلوگیری از فریب خوردن و سردرگمی دانشجو است.

وی تصریح کرد: اوضاع سیاسی کشور نیز به گونه ای است که دانشجویان باید از مسایل سیاسی کشور آگاه باشند لذا محورهای این جشنواره به گونه ای انتخاب شده اند که هم دانشجویان، به عنوان سرمایه های کشور، بتوانند هم در تصمیم گیری های سیاسی و قدرت تحلیل، رشد داشته باشند و هم بتوانند در اجتماع، اثرگذاری داشته باشند.

قاسمی یادآور شد: تبیین گری و بصیرت افزایی، مطالبه گری، بیانیه گام دوم و جوانگرایی،کنشگری سیاسی و اجتماعی و انتخابات مجلس شورای اسلامی از محورهای جشنواره شهید آیت است.
 
وی گفت: این جشنواره در بخش های همایش، سلسله جلسات، مناظره، تریبون آزاد، نشست های تخصصی و  مصاحبه و بیانیه سیاسی برگزار می شود.

 دبیر اجرایی جشنواره شهید آیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: بازه زمانی برنامه ها از آبان ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ درنظر گرفته شده است.

قاسمی گفت: داوری آثار در خرداد و تیر ۹۹ صورت خواهد گرفت و اهدای جوایز و اعلام نتایج جشنواره در مرداد ماه ۱۳۹۹، همزمان با کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، انجام خواهد شد. 

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *