آخرین اخبار

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی
اشتراک گذاری
21 اسفند 1402
68 بازدید
نویسنده : اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
کد مطلب : 3215

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی 1

 

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی

انا لله و انا الیه راجعون

قَالَ الَّذِینَ یَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلَاقُو اللَّهِ کَمْ مِنْ فِئَهٍ قَلِیلَهٍ غَلَبَتْ فِئَهً کَثِیرَهً بِإِذْنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ. ٢۴٩ بقره

ظلم آشکار و تجاوز ٧۵ ساله رژیم جعلی صهیونیستى که نهادهاى صرفا نظاره گر بین المللى به محکوم کردن لسانی آن بسنده کرده اند، جبهه مقاومت اسلامى را به سرحدى از انزجار رسانده است. اکنون که صبر محور مقاومت اسلامى بسر آمده است، هنگامه ی کشیدن تیغ بر علیه جرثومه ی فساد و بازوی شیطان اکبر در منطقه است.

رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی که در طول عمر منحوس خود از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است، این روز ها بعد از قیام مقدس حماس و مردم مظلوم و از خانه رانده‌ شده‌ی غزه به سرحدات خباثت و خیانت رسیده و جنایت را به سر حد اعلا رسانده است. با کدام متر و معیار انسانی و طبق کدام مبانی حقوق بشری میتوان خانه های مسکونی را بمباران کرد و آب و برق را بر مردم بی‌گناهی که سالیان سال تحت یوغ ستم زیسته اند مسدود نمود؟ به راستی آیا سردمداران غرب بویی از حقوق اولیه و حق حیات برده اند یا تنها الفاظی است که لقلقه ی زبانشان در محافل آکادمیک است؟ با کدام معیاری می‌توان بیمارستان را بمباران کرد و همچنان ژست طلبکارى هم گرفت؟ تا کی قرار است نهاد های بین المللی که منادی حقوق بشر هستند در برابر رژیم صهیونیستی و تحرکاتش و اظهارات بی شرمانه اش به سکوت خفت بار و از سر رضایت شان ادامه دهند.
یکی از اصول اساسی حقوق بشر برابری انسانی است، چگونه وزیر رژیم صهیونیستی جرئت کرده فلسطینی ها را حیوان بخواند و آب را بر آنان ببندد و بر سر مردم و کودکان عادی و غیرنظامی بمب فسفری و شیمیایی بریزد؟ چگونه وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی میتواند با نام نهادن کودکان تاریکی بر طفلان بی گناه غزه کشتار بی رحمانه آنان را توجیه کند؟

امروز دیگر حجت بر همگان تمام شد و هیچ بهانه ای برای ” تغافل ” وجود ندارد، رژیم سفاک صهیونیستی روی تمامی جنایتکاران را سفید کرده است،و هیچ گریزی از مقابله نیست. بمباران بیمارستان با بمب های آمریکایی نشان داد اسرائیل قصد ندارد از تاریخ درس عبرت بگیرد و در چاهی عمیق فرو رفته که پاره شدن طناب پوسیده آن هر لحظه امکان وقوع دارد. زیر پا گذاشتن این خط قرمز مسلم، صفت موقت را بیشتر از همیشه برازنده این رژیم منحوس کرده است. دیگر کل امت اسلام متحد القول آنرا شر مطلق میداند و در اینکه باید با خاک یکسانش کند اختلاف نظری وجود ندارد.
اسرائیل شرِ مطلق است و این شر مطلق را باید با خاک یکسان کرد. بمباران بیمارستان خط قرمزی بود که رژیم صهیونیستی با پای گذاشتن بر آن با دست خود اسباب نابودی خود را مهیا کرد.

امروز دیگر هرگونه اهمال‌کاری روندِ مواجهه‌ با این جنایت های متعارض با حقوق بشری ضد بنیان های اصلی و فلسفه‌ی وجودی انسانیت است و امتدادِ این انفعال نتیجه ای جز از درون تهی شدن و کنار رفتن پرده های فرومایگیِ کشور های مدعیِ آزادی‌خواهی نخواهد ندارد.
صبر امت مسلمان لبریز شده و چاره ای جز مقابله به مثل وجود ندارد مگر با نابودی این لکه چرکین و ننگین از صحنه روزگار و دامن بشریت، به حول قوه الله تعالی.

والسلام علی من التبع الهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *