آخرین اخبار
بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان

مسئولین باید عملکردی فراتر از شعار و برخورد سطحی از خود نشان دهند

((مردم گله مندند و با تبعیض ، بی اعتنایی به مشکلات و کم کاری رابطه ای ندارند و هرجا با چنین مواردی مواجه شوند، رنج میبرند.)) رهبرمعظم انقلاب،امام خامنه ای ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
اشتراک گذاری
17 دی 1396
137 بازدید
کد مطلب : 474
در آستانه بزرگداشت حماسه ی ۹ دی شاهد تجمعات اعتراضیِ مسالمت آمیز و به حق مردم شریف ایران بودیم که به واسطه ی بی تدبیری و بی کفایتی مسئولین متضرر گشته اند.
رهبر معظم انقلاب در جهت رسیدگی به وضع معیشت مردم و رفع معضلات اقتصادی کشور با در نظر گرفتن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اجرای جدی آن کراراً به مسئولین کشور تذکر داده اند.
فقدان یک مدیریت و همت انقلابی موجب عدم جدیت و عزم راسخ مسئولین در جهت تحقق بخشیدن به رهنمود های مقام معظم رهبری گشته است.
اکنون مسئولین باید عملکردی فراتر از شعار و برخورد سطحی از خود نشان دهند زیرا که این بی توجهی ها هر روزه به سطوح مختلف ملت شریف ایران بالاخص قشر مستضعف ،فشار اقتصادی بیشتری وارد میکند.
دانشجویان انقلابی دانشگاه کاشان هم راستا با ملت بصیر،درخواست جدی خود را بیان میدارند؛ که لازم است تیم های اقتصادی دولت و #مجلس هر چه سریعتر به مطالبات مردم رسیدگی کنند و قوه قضاییه نیز در صدد برخورد جدی با #مفسدین اقتصادی بر آید.
اگر مسئولین در این فقره قصوری داشته باشند خیانت به نظام جمهوری اسلامی است زیرا هرنوع کوتاهی ایشان به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته خواهد شد.
عدم توجه به مطالبات مردم و کوتاهی در پوشش اعتراضات موجب فراهم شدن بستری برای پیاده نظام دشمن خواهد شد که مخل امنیت و آسایش ملت میشوند و خواسته های به حق مردم را به حاشیه میبرند.متاسفانه معاندین نظام جمهوری اسلامی با مهندسی اعتراضات مردمی،مسیر این مطالبات اقتصادی را به اغتشاش و آشوب های خیابانی منحرف کردند، اما ملت هشیار و دانشجویان انقلابی صف خود را از فتنه گران جدا کردند.
امت شریف ایران،همواره ثابت کرده اند که به حقانیت نظام جمهوری اسلامی و #ولایت_فقیه پایبند هستند.
لذا بدیهی است که امت غیور و ولایتمدار این آشوب ها وهتک حرمت به مقدسات و پرچم جمهوری اسلامی و اخلال در امنیت را بر نمیتابند و این فتنه گری را بی پاسخ نخواهند گذاشت.
والسلام علی من اتبع هدی
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *