آخرین اخبار

ویژه نامه «سلام بر ابراهیم» نشریه هم‌شاگردی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتشر شد

با توجه به حمایت رسمی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از آیت الله رئیسی، ویژه نامه سلام بر ابراهیم برای روشنگر بخشی از دلایل حمایت از ایشان به عنوان کاندیدای اصلح منتشر شد.
اشتراک گذاری
27 خرداد 1400
199 بازدید
کد مطلب : 1245
به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، محمدامین جعفری عضو شورای مرکزی اتحادیه و مدیر مسئول نشریه همشاگردی از انتشار  ویژه نامه سلام بر ابراهیم خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حمایت رسمی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ویژه نامه ای تهیه کرده ایم تا هم روشنگر بخشی از دلایل حمایت از ایشان به عنوان کاندیدای اصلح و مورد اقبال عمومی باشد، هم با ارائه اطلاعات و عملکرد ایشان، مخاطبین را در انتخاب فرد اصلح یاری کند.
جعفری افزود: در این ویژه نامه، مشخصات شخصی آیت الله رئیسی تا سوابق سیاسی و مبارزاتی و مسئولیت‌های ایشان بعد انقلاب ذکر شده است.
همچنین تحصیلات حوزوی و دانشگاهی این کاندیدای ریاست جمهوری نیز روشن شده است.
گریزی هم به معرفی خانواده ایشان زده ایم و ضمن ارائه توضیحاتی از همسرشان که از اساتید دانشگاه هستند، به بخشی از مصاحبه ریحانه سادات رئیسی، دختر آیت الله رئیسی، درمورد فعالیت پدرشان در حوزه زنان پرداخته ایم.
و نیز عملکرد ایشان در تولیت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضائیه را به تفصیل و دقت، مورد بررسی قرار داده ایم.
وی در ادامه گفت: بخشی از دیگر موضوعاتی که در این ویژه نامه مطالعه میکنید به شرح زیر است.
حضور و عملکرد در مجلس خبرگان، معافیت مالیاتی آستان قدس رضوی، روایت ایشان از دیدار با رهبر انقلاب و….
امید است که ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی، بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی و این بار با انتخاب صحیح، پایه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی کشور را محکم کنند؛ چرا که در جمهوری اسلامی تنها با رأی مردم و با خواست ملت، زمامدارانی تعیین میشوند که یا دولتی مردمی تشکیل میدهند و ایرانی قوی میسازند یا شبیه هشت سال گذشته، کشور را در رکود ملی و بین المللی نگه میدارند.
انتهای پیام.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *