آخرین اخبار

آمادگی اتحادیه جامعه اسلامی برای مناظره بین وزیر امور خارجه و نماینده مجلس

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای سرگشاده برای برگزاری مناظره بین وزیر امور خارجه و نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم اعلام آمادگی کرد.
اشتراک گذاری
28 تیر 1399
128 بازدید
کد مطلب : 1118

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای سرگشاده برای برگزاری مناظره محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و سید محمد حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم اعلام آمادگی کرد.

در این نامه بیان شده است: نظر به اعلام آمادگی حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم شریف تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس نهم جهت مناظره؛ با توجه به گذر از پنجمین سالگرد امضای برجام؛ برای تنویر افکار عمومی و روشن شدن تمام ابعاد حقوقی و دیپلماتیک برنامه اقدام جامع مشترک (برجام) که به اهتمام وافر وزارت خارجه و وزیر سند افتخار مردم ایران است.

در بخش پایانی این نامه آمده است: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی آمادگی خود را برای میربانی این مناظره اعلام می‌کند. حضور در این مناظره قطعا تحقق شفافیت در مردم سالاری دینی در آغاز گام دوم انقلاب خواهد بود که انتظار داریم با موافقت طرفین بزودی برگزار شود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *