آخرین اخبار
دکتر محمد حسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین انقلاب تاریخ بشر بوده است.

دکتر محمد حسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین انقلاب تاریخ بشر بوده و مهم ترین آورده‌ی آن بازگرداندن اعتماد به نفس به جامعه‌‌ی ایران بوده است. 👥معضل ها و فعل و انفعالاتی نظیر کشف حجاب و بی حجابی خانم‌ها و سگ گردانی نشأت گرفته از مسائل فرهنگی نیست بلکه از خودباختگی موجود نشأت میگرد.
اشتراک گذاری
01 اسفند 1400
165 بازدید
کد مطلب : 2884

دکتر محمد حسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:
انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین انقلاب تاریخ بشر بوده و مهم ترین آورده‌ی آن بازگرداندن اعتماد به نفس به جامعه‌‌ی ایران بوده است.

👥معضل ها و فعل و انفعالاتی نظیر کشف حجاب و بی حجابی خانم‌ها و سگ گردانی نشأت گرفته از مسائل فرهنگی نیست بلکه از خودباختگی موجود نشأت میگرد.
📝در حال حاضر بزرگ ترین کار انقلابی ایجاد امید و همبستگی در جامعه می باشد که هدفِ تحریم‌های آمریکا ضربه زدن به این دو عنصر مهم می باشد؛ چرا که در هیچ جامعه‌ای تحول صورت نمی‌گیرد مگر آنکه در آن جامعه امید و همبستگی وجود داشته باشد.
📍محمدحسین ساعی افزود: باید نسبت به تجربه‌ی ۴۰ ساله انقلاب به درک درستی رسید و نقاط ضعف را شناسایی و اولویت بندی کرد و مبتنی بر مبانی اصیل انقلاب اسلامی ( استقلال، آزادی، همبستگی، معنویت و اخلاق، پیشرفت، رفاه، علم و امنیت)، آنها را اصلاح کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *