آخرین اخبار

درخواست جامعه اسلامی دانشجویان از رئیسی درباره گزارش تفریغ بودجه

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه ای به حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه، خواستار مجازات متخلفان، اعلام شده در گزارش تفریغ بودجه شدند
اشتراک گذاری
14 خرداد 1399
130 بازدید
کد مطلب : 1066

انتشار گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ توسط دیوان محاسبات کشور و انکار تخلفات صورت گرفته از سوی دولت موجب تاسف است. در این میان دستور انقلابی جنابعالی خطاب به دادستانی برای پیگیری ویژه ۴.۸ میلیارد دلار ارز گمشده سبب قوت قلب و امیدواری جنبش دانشجویی گردیده است.

 بدون شک حکم افرادی که به بیت المال و سرمایه های کلان اقتصادی کشور دست اندازی کرده و علاوه بر فساد اقتصادی، مردم را به نظام برآمده از خون صدها هزار شهید بدبین کرده اند، اشد مجازات است.

دست اندازی به سرمایه های مادی و معنوی نظام در جنگ اقتصادی نیز رفتاری نیست که با برگرداندن اصل مال، جریمه و چند سال حبس، آثار آن مرتفع شود و چنین اختلاس هایی علاوه بر ایجاد ناامنی در محیط اقتصادی کشور، مردم را که پشتوانه عظیم این انقلاب اند، نسبت به نظام دلسرد و راه را برای غلبه دشمن هموار می کند.

مقابله و مبارزه قانونی جنابعالی با این افراد و گروه ها آثار مثبت و اصلاحی مضاعفی را به ارمغان می‌آورد؛ زیرا القای فساد تمامی مسئولین، یکی از محوری ترین اهداف دشمن در هجوم نرم افزاری به ایران اسلامی است و فساد برخی صاحب منصبان، چنین بستری را برای هجوم دشمن فراهم می کند.

در پایان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور از این اقدام انقلابی شما قدردانی کرده و انتظار دارد ضمن مجازات متخلفان، جزئیات تخلفات صورت گرفته را نیز برای مردم به صورت کاملاً شفاف اعلام نمایید.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *