آخرین اخبار
عبیری:

مسئولان باید از فرصت بدست آمده در انقلاب برای خدمت به مردم استفاده کنند نه ثروت‌اندوزی

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: زندگی اشرافی مسئولان این فرصت را به معاندین می‌دهد که بگویند نظام کارایی لازم را ندارد، پس بهتر است مسئولان از این فرصت‌ برای خدمت به مردم استفاده کنند نه ایجاد زندگی اشرافی.
اشتراک گذاری
23 آذر 1397
134 بازدید
کد مطلب : 725

حامد عبیری عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: برخی معاندین حکومت‌ها همواره تلاش می‌کنند تا از فرصت‌هایی که بوجود می‌آید علیه آن حکومت استفاده کنند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی هم ما معاند کم نداریم و برخی مشکلات اقتصادی و اشرافیگری‌های برخی‌ها منجر شده تا معاندین بیایند و بگویند نظام جمهوری اسلامی کارآیی ندارد و موضوعی که می‌تواند به این موضوع دامن بزند عدم تبیین صحیح است.

عبیری تاکید کرد: یکی از نهادهایی که می‌تواند حقایق را برای مردم به نمایش بگذارد صداوسیما است که متاسفانه در این زمینه ضعیف عمل کرده است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: رسانه ملی باید بیشتر از گذشته تلاش کند تا با ارائه مستندات به مقایسه رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی بپردازد و با نشان دادن حقایق جلوی سوءاستفاده معاندین را بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که می‌تواند به مورد سواستفاده معاندین قرار بگیرد زندگی اشرافی برخی مسئولان است، مردم نمی‌توانند ببینند با مشکلات و تنگاناهای اقتصادی زندگی می‌کنند ولی برخی مسئولان دارای زندگی اشرافی هستند و این برای مردم غیرقابل تحمل است.

عبیری گفت: دشمن با ابزاری که در دست دارد زندگی اشرافی مسئولان را به ناکارآمدی نظام ربط خواهند داد و می‌گویند نظام کارایی لازم را ندارد. مسلما این دسته از مسئولان اگر در رژیم پهلوی ادامه پیدا می‌کرد الان این فرصت‌ها را نداشتند، پس بهتر است از این فرصت‌ برای خدمت به مردم استفاده کنند نه ایجاد زندگی اشرافی و افزایش ثروت.

یه گزارش خبرنگار فارس یکی از مخاطبان بخش «فارس من» سوژه‌ای را به عنوان «سال ۹۷ اگر هنوز رژیم پهلوی ادامه می یافت: شما و اعضای خانوده تان چه وضعیتی داشتید؟» به ثبت رسانده‌ و با مقایسه وضعیت کشور در پیش و بعد از انقلاب نوشته است: بهتر است شخصا و تک تک اعضای خانوده هایمان رو در وضعیت رژیم پهلوی قرار بدهیم و ادامه فرضی رژیم فاسد و وابسته پهلوی رو با تکنولوژیهای جاری در سال ۱۳۹۷ بسنجیم.! آیا مطمئن هستید که بچه هایتان همانی می شدند که دوست داشتید ؟ یا حتی وضعیت اشتغال و اقتصادی تان؟»

روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *