آخرین اخبار
مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان:

روز اجرای fatf به نام لکه ننگ در تاریخ پس از انقلاب اسلامی نام خواهد گرفت

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در واکنش به خود تحریمی برخی نهادهای داخلی گفت: قطعا روز اجرای fatf به نام لکه ننگ در تاریخ پس از انقلاب اسلامی نام خواهد گرفت و این کارها بجز از دولت خاصی که عزت را در تن دادن به خواسته‌های فرنگی‌ها می‌دانند برنمی‌آید.
اشتراک گذاری
11 آبان 1395
165 بازدید
کد مطلب : 24

به گزارش جادنیوز، نیک آئین، مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، در واکنش به خودتحریمی برخی نهادهای داخلی بیان داشت: قطعا روز اجرای fatf به نام لکه ننگ در تاریخ پس از انقلاب اسلامی نام خواهد گرفت و این کارها بجز از دولت خاصی که عزت را در تن دادن به خواسته های فرنگی ها می دانند برنمی آید که دولت روحانی نیز از همان دولت های خاص است.

 

وی افزود: از سازمان های بازرسی انقلابی خواستاریم درون دولت را به دقت بررسی کنند این قراردادها از افراد مسلمان متعهد سرنمی زند. نفوذی فقط در وزارت خارجه نیست، سیاست دولت یازدهم راه نفوذ را در همه دستگاه های اجرایی به نوعی باز کرده و اینطور که مشخص است رویه از این به بعد دولت نیز همین خواهد بود.

 

این فعال دانشجویی تصریح کرد: قرار داد fatf و از این دستقرار دادها که با اهداف خودکفایی کشور اسلامی کاملا متناقض است نشان می دهد که عده ای قصد دارند در کشور کارهایی انجام دهند و پس از فتنه ۸۸، تضعیف و براندازی نظام با نشانه گرفتن دستگاه های انقلابی و امنیتی اتفاق بیفتد.

 

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: همانطور که جناب ظریف بر خلاف تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و شروط ایشان اعلام کردند، مذاکرات از موضوع هسته ای فراتر رفت و برجام علاوه بر بتن کردن صنعت هسته ای ما حال قصد دارد پایه و شالوده های امنیت کشور را که با خون شهدا پی ریزی شده با خاک یکسان کند.

 

نیک آئین تصریح کرد: از جناب رو حانی و دولت مردان خواستاریم به این ننگ نامه ها پایان دهند و کشور را بیش از این در باتلاق شیطان بزرگ فرو نکنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *