آخرین اخبار
دبیر دفتر جامعه اسلامی دانشگاه بناب گفت:

امام جمعه بناب از تشکل‌های انقلابی حمایت کند

دبیر دفتر جامعه اسلامی دانشگاه بناب گفت: ما دانشجویان انقلابی انتظار داریم تا امام جمعه شهرستان بناب در راستای تحقق مطالبه رهبر انقلاب در خصوص سخنرانی دانشجویان در نماز جمعه، از تشکل‌های انقلابی حمایت کند.
اشتراک گذاری
11 آبان 1395
149 بازدید
کد مطلب : 26

به گزارش جادنیوز،علی توسلی، در خصوص حمایت امام جمعه شهرستان بناب از تشکل هایی دانشجویی برای سخنرانی در نماز جمعه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار ۱۲ تیرماه با دانشجویان چند نکته را متذکر شدند که یکی از مهم ترین قسمت های این سخنرانی، ارتباط برقرار کردن نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با مردم از طریق نماز جمعه برای انتقال مواضع انقلابی بود. 

 

وی افزود: نکاتی که هر چه بیشتر به فضای اسلامی شدن دانشگاه ها و تقویت تشکل های انقلابی تاکید داشت، تاکیداتی که در شهرستان بناب به عنوان شهری پیشرو در پیروی از منویات رهبری انقلاب توقع پیشتازی در این عرصه وجود دارد؛ چرا که حضور فعالان دانشجویی در نمازجمعه ثمره سال ها مطالبه گری تشکل ها و به ویژه بچه های جنبش برای شکستن فضای تشریفاتی و بی‌روح آیینی است که بنا بود محل جهت دهی جامعه باشد؛ اما حتی از جذب جوانان انقلابی ناتوان مانده؛ این مورد که بماند تا رهبری نگفته بودند برخی آقایان حاضر نبودند زیر بار آن بروند.

 

دبیر دفتر جامعه اسلامی دانشگاه بناب تصریح کرد: این روزها و با سخنرانی دانشجویان در تریبون های نماز جمعه سراسر کشور نشان داده شد که این فرزندان انقلابی ایران اسلامی در این عرصه نیز قادر و توانمند هستند؛ پس چرا در شهرستان بناب هنوز امام جمعه زیر بار این موضوع نمی روند.

 

توسلی ادامه داد: رهبر انقلاب بارها و در دیدار علما و خبرگان ملت خصوصا در سال های اخیر به توجه به نیروی مومن و انقلابی تاکید داشته اند؛ جوانانی که در موقع خطر و زمانی که حرکتی علیه نظام انجام شود سینه سپر خواهند کرد.

وی بیان داشت: دانشجویانی که غالبا در تشکل های انقلابی حضور و در دانشگاه ها فعالیت دارند و در مواجهه با تاکیدات رهبری تمام تلاش خود را به کار می بندند؛ آیا رواست که مورد بی مهری علمای شهر وخصوصا امام جمعه شهرستان واقع شوند.

 

دبیر دفتر جامعه اسلامی دانشگاه بناب تصریح کرد: این موضوع در شهرستان بناب توجه دوچندان دارد؛ چرا که این شهر به عنوان دومین قطب دانشگاهی استان در رده های بالای علمی قرار دارد و لزوم حمایت از تشکل های انقلابی بیش از بیش احساس می شود، ما دانشجویان نیز می دانیم که باید صدای انقلاب و مردم باشد، نه ماله‌کش دولت، ما دانشجویان دغدغه گفتن مطالبات انقلابی و مسائل واقعی زندگی مردم در این تریبون را و بدون محافظه‌کاری داریم؛ مطالبه ای که فقط به یک نهاد یا جناح محدود نشود.

توسلی خاطرنشان کرد: در پایان ما دانشجویان انقلابی در دانشگاه بناب و به خصوص در جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب توقع وانتظار داریم تا امام جمعه شهرستان به عنوان پیشتاز همیشگی در اطاعت از منویات رهبری در تحقق این مطالبه رهبر انقلاب نهایت حمایت را داشته باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *