آخرین اخبار
دبیر واحد سیاسی جاد دانشگاه صنعتی سیرجان:

آیا اختصاص ۸ ثانیه برای پیگیری فساد صندوق ذخیره فرهنگیان کافی است؟!

دبیر واحد سیاسی جاد دانشگاه صنعتی سیرجان خطاب به روحانی، رئیس جمهور گفت: جامعه فرهنگیان خواستار تدابیر بهتری از جانب جنابعالی بود، نه حذف در سر بزنگاه از وزیر پیشنهادی که فقط ۸ ثانیه از وقت ۶۰ دقیقه‌ای خود را به فساد بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان اختصاص داد، انتظار این را نمی‌توان داشت که مسئله را پیگیری کند.
اشتراک گذاری
16 آبان 1395
120 بازدید
کد مطلب : 51

به گزارش جادنیوز،عوض پور، دبیر واحد سیاسی جاد دانشگاه صنعتی سیرجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: پس از گذشت سه سال و اندی از عمر دولت روحانی که با حواشی و ضعف های فراوانی همراه بود به یکباره خبر استعفاهایی عجیب و  غریب برخی از وزرای دولت بار دیگر ذهن و نگاه مردم را به سمت کابینه سالخورده و سرمایه‌دار روحانی کشانده است.

 
ویس افزود: عزل و نصب هایی که این سئوال را در ذهن متبادر می‌کند که چرا شامل قسمت های دیگر دولت نشده است. چرا وزیران اقتصاد، نفت، صنعت باید از این قاعده مستنثا باشند.
این فعال دانشجویی ادامه داد: تاکتیک حذف آقای فانی از صحنه نوعی خلا در این باره ایجاد کرده است که چه کسی باید پاسخگوی ۸۰۰۰ هزار میلیاردی باشد که تکلیفش مشخص نیست.
عوض پور گفت: دولت طوری رفتار می کند که گویی حالا که وزیر رفته پس نباید پی این داستان پیگیری شود!!! زمانی که روحانی در روز بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی می گوید: «اگر جایی هم فسادی شده نباید جار بزنیم، نباید بزرگ کنیم.»
وی ادامه داد: آقای دکتر روحانی ۸۰۰۰ هزار میلیارد تومان پول بی زبان معلمی که برای صد هزار تومان اضافه حقوق دهها منت بر سرش می گذارند و آخر هم دست خالی روانه منزل می شوند معلوم نیست کجاست؟ 
دبیر واحد سیاسی جاد دانشگاه صنعتی سیرجان گفت: جامعه فرهنگیان خواستار تدابیر بهتری از جانب جنابعالی بود، نه حذف در سر بزنگاه از وزیر پیشنهادی که فقط ۸ ثانیه از وقت ۶۰ دقیقه ای خود را به فساد بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان اختصاص داد، انتظار این را نمی توان داشت که مسئله را پیگیری کند.
 
عوض پور تصریح کرد: دولت کاش بجای حذف فانی که باید پاسخگوی مسائلی از جمله فساد چند هزار میلیاردی و حرکات ضد ارزشی در کتاب دانش آموزان باشد، به فکر تغییرات در بخش های دیگر دولت بود، بخش هایی که همچون آقای نعمت زاده که روز بررسی صلاحیت ها، در این سه سال خواب بودند.!

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *