آخرین اخبار
عضو واحد سياسي جاد دانشگاه علوم پزشكي كاشان گفت:

آیا فقط لغو کنسرت باعث خدشه‌دار شدن آزادی مردم می‌شود؟!

عضو واحد سياسي تشکل جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي كاشان گفت: آيا فقط لغو کنسرت باعث خدشه‌دار شدن آزادی مردم می‌شود و دروغگویی و مغلطه سران دولت توهین به شعور مردم تلقی نمی‌شود.
اشتراک گذاری
10 آبان 1395
154 بازدید
کد مطلب : 15

به گزارش جادنیوز، هاشم شاهوردی، با اشاره به اظهارات روحانی مبنی بر اینکه کشور قانون دارد و تنها قانون درباره لغو کنسرت ها تصمیم می‌‌گیرد، گفت: باید از رئیس جمهور پرسید آیا پذیرش قانون و مبارزه با بی قانونی به دلخواه دولت است که در برهه ای خلاف قانون عمل کند و در جای دیگر حامی سرسختش باشد و در مکانی دم از قانون بزند و در زمانی تبصره یا ماده ای در کنار قانون قرار داده تا به نوعی دور زدن آن را در دستور کار خود قرار دهد؟ 

 

وی افزود: فاجعه نشان دادن نقصی کوچک از دولت قبل و پرسشی که مطرح می شود این است که چشم پوشی از خطاها و اشتباهات بزرگ خود زیبنده دولت است، آیا فقط لغو کنسرت باعث خدشه دار شدن آزادی مردم می شود و دروغگویی و مغلطه سران دولت توهین به شعور مردم تلقی نمی شود.

 

عضو واحد سیاسی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: چگونه دولت در زمینه اشتغال جوانان صرفا اکتفا به مصاحبه و سخنرانی کرده و عمل ملموسی را از اقدامات خود گزارش نکرده است و خود را با واژه های تدبیر و امید معرفی می کند؛ درحالیکه در اقدامات فراوانی؛ کوچکترین نشانی از این تعاریف نمی بینیم.

 

شاهوردی ادامه داد: دولت به خود اجازه داده است، از مضامین و نشانگرهای دین استفاده کند؛ در حالیکه در اعمال خود صرفا برای جلب توجه عده ای خاص، بارها و بارها باعث پایمال شدن همان ارزش ها می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: صرفا با بیان واژه های عزت ملی، اقتدار ملی، رونق اقتصاد، رشد مثبت اقتصادی  و ….. نمی توان کشور را به جلو راند؛ بلکه با توکل و عزم جدی در سایه تفکر، مشورت، اعتماد به جوانان، الگو قراردادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بکار بردن رهنمود های ایشان می توان به این مهم دست یافت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *