آخرین اخبار
دبیر جاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

با این روندی که آقایان در پیش گرفته‌اند، دیر نخواهد بود که به اسلام ما دست درازی کنند/ از آتش استکبا

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر ظریف کمی از اخم کردن‌ها و فریاد‌هایی را که نثار نمایندگان منتخب ملت می کند، در رفتار با نمایندگان استکبار داشت، بسیاری از مشکلات ما حل می شد. این اظهارات وزیر آلمانی درسی دیگر و عبرتی دیگر برای دولت تدبیر بود تا شاید کمی به خود بیاید بفهمد که از آتش استکبار آبی برای ما گرم نمی‌شود.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
93 بازدید
کد مطلب : 82

به گزارش جادنیوز، علی جهرمی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سفر وزیر اقتصاد آلمان برای حل و فصل روابط تجاری به ایران، گفت: این اظهارات وزیر آلمانی بار دیگر درستی پیش بینی رهبری معظم انقلاب را تایید کرد. استکبار بعد از گرفتن توان هسته ای ما، به دنبال آن است که اصول انقلاب اسلامی ما را از ما بگیرد.

وی افزود: جای تعجب دارد که مسئولان دولت تدبیر تا کنون هیچ موضعی علیه این اظهارات نگرفته اند. به فرموده رهبری انقلاب و امام راحل ما آرمان فلسطین، مسئله اول نه تنها انقلاب اسلامی ایران که جهان اسلام است. حال باید از دولتمردان تدبیر پرسید که چگونه اجازه می دهند این وزیر آلمانی به کشور بیاید. تا کی ما باید شاهد انفعال در حوزه سیاست خارجی باشیم؟ این درجا زدن یا بهتر است بگوییم عقبگرد دولت تدبیر و خنده های قجری آقایان قهرمان دیپلماسی باعث شده دشمن پیشروی کند و این بار اصول انقلابمان را هدف بگیرد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: با این روندی که آقایان در پیش گرفته اند، دیر نخواهد بود که به اسلام ما دست درازی کنند. اگر جناب آقای دکتر ظریف کمی از اخم کردن‌ها و فریاد‌هایی را که نثار نمایندگان منتخب ملت ایران می کنند، در رفتار با نمایندگان استکبار داشتند، بسیاری از مشکلات ما حل می شد. این اظهارات وزیر آلمانی درسی دیگر و عبرتی دیگر برای دولت تدبیر بود تا شاید کمی به خود بیاید بفهمد که از آتش استکبار آبی برای ما گرم نمی شود.

جهرمی گفت: دولت ای کاش آیه ۱۲۰ سوره بقره را نصب العین قرار دهند:وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ﴿۱۲۰﴾

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *