آخرین اخبار

برگزاری طرح طهورا توسط اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

دبیر واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: طرح طهورا با هدف برطرف کردن مشکلات و بعضا ابهامات جوانان دانشجو در ارتباط با مسئله ازدواج با همکاری واحد فرهنگی و واحد خواهران این اتحادیه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
26 فروردین 1399
154 بازدید
کد مطلب : 1027

زهرا نائب دبیر واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه محیط دانشجویی محیط خوب و مناسبی برای زمینه سازی ازدواج است و با هدف برطرف کردن مشکلات و بعضا ابهامات جوانان دانشجو در ارتباط با این مسئله، طرح طهورا با همکاری واحد فرهنگی و واحد خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می شود.

وی افزود: این دوره را از تاریخ ۲۷ فروردین ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

نائب ادامه داد: این دوره در بخش اول با ۴ موضوع ازدواج در دوران دانشجویی، ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر شایسته، طرح موضوع با شخص مدنظر و خانواده و خواستگاری و مطرح کردن مسائل مدنظر برگزار می شود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: طرح موضوع اولیه توسط استاد و پاسخ به سوالات دانشجویان از مراحل برگزاری طرح مجازی طهورا  است و استاد دعوت شده برای بخش اول طرح آقای حجت الاسلام دهقان از اساتید دانشگاه هنر تهران هستند.

وی گفت: این طرح در ادامه سلسله طرح های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در راستای فعالیت های مجازی باتوجه به تعطیلی دانشگاه ها و ضرورت قرنطینه و در منزل ماندن دانشجویان برنامه ریزی شده و برگزار می شود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *