آخرین اخبار
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

دانشگاه جای فتنه‌گران و حامیانشان نیست/ عده‌ای در دانشگاه‌ها به دنبال ایجاد فتنه هستند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: دعوت از فتنه‌گر، حامی فتنه و معلوم‌الحال که با کمک و پیروی از غرب سعی در ایجاد خلل در این نظام مقدس را داشته و دارند و کشور را به لبه پرتگاه می‌کشانند، به دانشگاه‌های انقلابی و اسلامی ممنوع است.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
146 بازدید
کد مطلب : 87

به گزارش جادنیوز، مهرداد رحمانی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: دعوت از فتنه گر، حامی فتنه و معلوم الحال که با کمک و پیروی از غرب سعی در ایجاد خلل در این نظام مقدس را داشته و دارند و کشور را به لبه پرتگاه می کشانند به دانشگاه های انقلابی و اسلامی ممنوع است.

وی با اشاره به رسالت دانشجو و دانشگاه افزود: دانشگاه باید انقلابی بماند و مسئولین هم باید انقلابی عمل کنند و از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب در دانشگاه پیروی کنند که در غیر این صورت جامعه و دانشگاه ضربه خواهند خورد و طبق فرمایشات معظم رهبری، دانشجویان هم باید به گونه ای قدرت تحلیل و تفکر داشته باشند و در مقابل انحرافات بایستند.

رحمانی گفت: در دانشگاه ها اعمالی صورت می‌گیرد که صراحتا با منویات رهبر معظم انقلاب در باب فعالیت های فتنه گران غرب زده و حامیانشان مغایرت دارد و نتیجه آن هم ایجاد فضای نامطلوب دوقطبی در فضای مقدس دانشجویی خواهدبود.

این فعال دانشجویی در پایان گفت: تشکل های دانشجویی باید مراقبت کنند که ملعبه این لیبرال های فتنه گر معلوم الحال نشوند که با این روند تبدیل به تشکل های یک بار مصرف انتخاباتی خواهند شد. دولت هم باید اجازه به وجود آمدن دو قطبی در جامعه و دانشگاه را ندهد و قاطعانه در مقابل فشارهای بیرونی بایستد و به تبع دولت هم، از مسئولین سازمانهای مختلف از جمله دانشگاه که فضای مقدسی دارد، این انتظار می‌رود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *