آخرین اخبار

در دانشگاه کردستان چه خبر است؟/فیلم

این قسمت: فعالیت مستمر و آزادانه‌ی مرتبطین گروهک های تروریستی، تجزیه طلب و ضد انقلاب
اشتراک گذاری
25 اسفند 1397
137 بازدید
کد مطلب : 786

سال‌هاست بسیاری از برنامه‌هایی که در دانشگاه کردستان برگزار می‌شوند یا تهاجمی هستند علیه ارزش‌ها و اصول دینی و فرهنگی یا بعضا نافی هویت ملی و تمامیت ارضی می‌باشند! در مواردی نیز که برنامه‌هایی سالم و سازنده در شان محیط علمی و فرهنگی دانشگاه و در راستای روشنگری برگزار می‌شود بعضا از کارشکنی جریانات حاضر در بدنه مدیریتی دانشگاه یا تلاش برای حاشیه‌سازی و اخلالگری عناصری خاص در امان نیستند!
برای مثال در بسیاری از آن دسته برنامه‌های سیاسی که تحت مدیریت اینگونه عناصر برگزار نمی‌شود، افرادی معدود و معین، از فرصتی که برای حضور پشت تریبون در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد هماهنگ و همنوا با گروهک‌های تروریستی، ضدانقلاب و تجزیه‌طلب، برای افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه مقامات و چهره‌های مختلف (اصلاح‌طلب، اصولگرا، بومی، غیربومی و …) و تطهیر و تبلیغ به نفع گروهک‌های یادشده استفاده می‌کنند.
حتی بعد از ترک تریبون، که معمولا پس از گذشت زمان قابل توجهی بعد از فرصت مقرر رخ می‌دهد، در تالار اقدام به اخلالگری در مراسم و ادامه‌ی اقدامات پیشین می‌کنند. این عناصر در موقعیت‌ها و محافل گوناگون، آشکار و نهان، با تبلیغ طوطی‌وار علیه نظام و هجمه به مبانی انقلاب و همچنین توسط نفرت‌پراکنی و ترویج مسائل نژادپرستانه مخاطبین را اغوا و تحریک به کینه‌ورزی، نفرت‌پراکنی و اعمال خشونت علیه نظام و افراد و مجموعه‌های هدف گروهک‌ها می‌نمایند.
تقریبا همه‌ی این موارد در مراسم عمومی سخنرانی و پرسش و پاسخ حجت الاسلام حمید رسایی که توسط جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان برگزار شد نیز به وقوع پیوست.
جالب اینجاست وقتی که مجریان مراسم با رفتار کریمانه‌ی خود قصد برقرای نظم را دارند این افراد با صراحت و گستاخی تمام، ایران و نظام جمهوری اسلامی را به اعمال خفقان و سلب آزادی متهم می‌کنند و جمهوری اسلامی را نظامی تروریستی نام می‌نهند! سپس با خیال آسوده تالار را ترک می‌نمایند تا ماموریت بعدی!
اوج بی حیایی و گستاخی آنجاست که همین عناصر در مراسمات دیگر نیز حاضر می‌شوند، و همان سلسله اقدامات را رقم می‌زنند و مجددا ادعا می‌کنند که همه‌ی جوانان کرد در زندان هستند و اعدام می‌شوند و ما نیز امشب اعدام می‌شویم و باز هم با خیال آسوده می‌روند تا ماموریت‌های آشکار بعدی!
سپس بعد از اتمام مراسم (به عنوان مثال جدید می‌توان از سخنرانی فوق‌الذکر یاد کرد) به عنوان بازوی جریانات جنایتکار محارب و تجزیه‌طلب، اقدام به تنظیم و تقطیع فیلم‌های ضبط شده و ارسال آن به رابطین یا رسانه‌های وابسته به گروهک‌ها و جریانات ضدانقلاب می‌نمایند.
تعجب و تاسف فراوان وقتی ایجاد می‌شود که این عناصر فریبخورده و ملعبه شده، و حامیان آشکار و پنهانشان در کسوت‌های گوناگون، با فراغ بال، مستمرا به اقدامات خود ادامه می‌دهند و هیچگونه برخورد قانونی و موثری از جانب هیچکس و هیچ کجا رخ نمی‌دهد! واقعا پاسخ به این سوال بسی دشوار یا غیرممکن است که در دانشگاه کردستان چه خبر است؟!
گرچه در ضرورت شناسایی کامل و توبیخ این عناصر شکی نیست ولی از آن ضروری‌تر شناسایی سرپل‌ها و رابطین، افراد و مجموعه‌های مرتبط در دانشگاه و خارج دانشگاه در هر کسوت و عنوانی است. وقتی که توجه نماییم که عمده‌ی دانشجویان آلوده به این تفکرات و جریانات، بر خلاف عده‌ای که ممکن است رابطه و وابستگی تشکیلاتی داشته باشند، قربانی مدیریت و فضای فکری، فرهنگی و سیاسی حاکم شده بر دانشگاه و فعالیت‌ها و … هستند، آنگاه ضرورت شناسایی و مجازات افراد و جریاناتی که در کسوت مدیر، مسئول و کارگزار، مناصب نظام را غصب کرده‌اند و، جاهلانه یا خائنانه، در راستای خدمت به دشمنان و خیانت به مردم، نظام و خون شهدا ظرفیت‌های نظام را آشکار یا پنهان به خدمت می‌گیرند نمایان‌تر می‌شود. البته بعضا شناسایی اینگونه عناصر نیازمند ارزیابی‌ها و کار تحلیلی دقیق و مستمر و استمداد از دانشجویان و نیروهای متعهد و سالم مماس بر محیط و مسئولان است.
به امید آن که با عمل به امر قانون و انجام وظایف، مدیریت متعهدانه و قانونمدارانه و فعالیت‌های روشنگرانه‌ی مستمر از قبیل همین مراسم تبیینی جامعه اسلامی دانشجویان، محیط دانشگاه و استان از تفکرات خائن و مزدور دشمنی که دستشان به خون تمام اقوام ایرانی، حتی آنان که داعیه‌شان را دارند، آلوده است پاک شود و با تبیین حق و باطل جایی برای جابجا کردن خادم و خائن و جلاد و شهید نماند.

روابط عمومی
جامعه اسلامی دانشجویان
دانشگاه کردستان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *