آخرین اخبار
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:

هر جا که از نظر مردم و رای مردم فاصله بگیریم ضربه خواهیم خورد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: نفت ثروت ملی و متعلق به ملت ایران است و مردم حق دارند بدانند که جناب زنگنه که سابقه خوبی در جریان قرارداد کرسنت ندارد، این بار چه خوابی برای ثروت ملی دیده، مردم به خوبی صلاح خود را می‌دانند و هر جا که از نظر مردم فاصله بگیریم ضربه خواهیم خورد.
اشتراک گذاری
10 آبان 1395
138 بازدید
کد مطلب : 17

به گزارش جادنیوز، علی جهرمی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، با اشاره به نامه انتقادآمیز ۵۸ تشکل دانشجویی خطاب به لاریجانی بیان داشت: منافع ملی و استقلال کشور خط قرمز مردم انقلابی ایران است. کسانی که با تساهل و تسامح در این امور مهم قصد زد و بند سیاسی با دولت تکنوکرات را دارند، باید بدانند که در آینده سیاسی ملت ایران جایی ندارند و بهتر است از کاهش رای خود در انتخابات ۹۴ درس بگیرند و بیش از این صبر ملت انقلابی ایران نیازمایند.

 

وی افزود: امام راحل و ملت ایران استقلال را به عنوان اولین قسمت شعار انقلاب اسلامی یعنی (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) انتخاب کردند و در دفاع مقدس نشان دادند که حاضر هستند برای عملی کردن آن حتی از جان خود مایه بگذارند.

این فعال دانشجویی گفت: آقای لاریجانی باید توجه کنند که این رفتارشان که هر موقع تریبونی پیدا می کنند و زمان اقتضا کند دم از استکبارستیزی می زنند؛ اما در زمان عمل می رسد کمیت کارشان لنگ می زند. موقع عمل به این شعارها که می شود با آوردن دلایلی چون تعقل و و آرامش کشور این شعارها را زیر سئوال می برند. باید از وی پرسید آیا این ارتباط با استکبار است که برای کشور آرامش می آورد یا مقاومت با زیاده خواهی های آن؟ برای پاسخ به این سئوال نیاز نیست راه دوری برویم؛ کشور همسایه ما ترکیه سالهاست که گوش به فرمان استکبار دارد و در خدمتگزاری به استکبار از هیچ تلاشی دریغ نکرده؛ اما دیدیم که چگونه با طراحی کودتا قصد سرنگونی آن ها را داشتند. بهتر است این سخن امام را برای آقای لاریجانی یادآوری کنم؛ «بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» – خدای نخواسته – باز پیدا بشود.»

 

جهرمی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه میزان رای ملت است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از جلوه های دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و یکی از جایگاه های دخالت مردم در سرنوشت خود یعنی حقی که برای آن انقلاب کرده اند؛ اما متاسفانه آقای لاریجانی به این مسئله توجه ندارند و کما این که در برجام هم ملت ایران را از حق خود محروم کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: نفت ثروت ملی و متعلق به ملت ایران است و مردم حق دارند بدانند که جناب زنگنه که سابقه خوبی در جریان قرارداد کرسنت ندارد، این بار چه خوابی برای ثروت ملی دیده اند. مردم و نماینده های آنان به خوبی صلاح خود را می دانند و هر جا که از نظر مردم و رای مردم فاصله بگیریم ضربه خواهیم خورد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *