آخرین اخبار

تشکیل «کمیته جنگ نرم» در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: «کمیته جنگ نرم» با هدف پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
166 بازدید
کد مطلب : 68

به گزارش جادنیوز، به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضانظری، عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور از تشکیل کمیته جنگ نرم خبر داد و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندسالی است با توجه به برنامه ریزی گسترده استکبار جهانی برای استحاله جمهوری اسلامی، به طور مکرر از واژه جنگ نرم استفاده می‌کنند.

وی با در نظر گرفتن این نکته که علیه جمهوری اسلامی، یک جنگ بسیار حساب شده‌ای در جریان است اظهار داشت:  از دلسوزان، دغدغه مندان و افراد دارای انگیزه می خواهیم، تا بر روی این مساله فکر و برنامه ریزی کنند. اولویت استکبار در مواجهه‌ با نظام اسلامی  جنگ نرم است.

نظری با تاکید بر اینکه این کمیته باهدف پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم تشکیل شده است.عنوان کرد: رهبرانقلاب با تعریف عرصه و میدانی جدید برای دانشجویان مومن انقلابی، آنان را افسران جنگ نرم نامیده و از آنان می‌خواهند نقش خود را در این جنگ بشناسند و به وظیفه خود عمل کنند. به همین منظوراین اتحادیه، کمیته جنگ نرم را به منظور پرداختن به این مساله تشکیل داده است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: بررسی و گردآوری داشته‌ها و تولیدات فعلی دستگاه‌ها و مراکز فکری فرهنگی کشور در خصوص جنگ نرم، آسیب شناسی برنامه ریزی در این حوزه، ترسیم نقشه کلان عملیاتی آن، مطالبه گری و گفتمان سازی در این خصوص از جمله وظایف این کمیته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *